כסף וצרכנות

מירי רגב דוחפת להקמת מאגר מידע חדש לרכבים משומשים: "שלא יעבדו עליכם"

אחרי שהתבטאה נגד הקמת המטרו בגוש דן, שרת התחבורה הנחתה להקים את המאגר לטובת רוכשי רכבים מיד שנייה, שיוכלו לקבל בו את: "ההיסטוריה של הרכב, היכן טופל ואיזו טיפולים בוצעו ברכב. בלי טריקים, שטיקים וסיפורים"
כפיר אדר |  2
מירי רגב (צילום פייסבוק/מירי רגב, freepik)
היוזמה של שרת התחבורה חברת הכנסת מירי רגב להקמת מאגר מידע מסודר, שיפרט את ההיסטוריה של הרכב מיד שנייה, היכן טופל במהלך השנה ואיזו טיפולים בוצעו בו, נכנס להילוך גבוה.
השרה רגב כתבה בטוויטר שלה: "הגיע הזמן שכל רוכש רכב יד שניה, יוכל לקבל את המידע המלא, על היסטוריית התאונות והטיפולים שהרכב עבר. וכדי שלא יעבדו עליכם, הנחיתי להקים מאגר מידע מסודר, שיפרט את ההיסטוריה של הרכב, היכן טופל ואיזו טיפולים בוצעו ברכב. בלי טריקים, שטיקים וסיפורים. שוק חופשי ושקוף למענכם אזרחי ישראל".
 
כזכור, רק אמש (שני) התבטאה השרה רגב בנוגע להתנגדותה להקים מטרו בגוש דן וציינה: "מדינת ישראל אינה רק בגוש דן! אם היה לנו תקציב לכל התוכניות התחבורתיות אז ניתן היה לבצע גם את המטרו במקביל. מדינת ישראל היא לא רק מטרופולין דן וחייבים להסיט משאבים ופיתוח תשתיות תחבורה ציבורית לכל רחבי המדינה על מנת לפזר את האוכלוסייה, לפזר את אזורי התעסוקה ולהביא לצדק תחבורתי וצדק חלוקתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מירי רגב
    רפאל 11/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קדימה .גם לסגור את כל המוסכים הלא מורשים
    סגור
  • 1.
    גם. מוסכים
    יפעת 10/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובה. לטפל. גם. במחירי. הטיפולים. המוסכים שעלותם. אלפי. שקלים. על טיפול. בקישקושים. שעולה. עשרות שקלים. ולא. אלפים.כך. גם. עם חלקי. חילוף שזה. דוד. לאור היום. ללא שום. הגיון.בזה. חובה. לטפל. דחוף.
    סגור