כסף וצרכנות

יום הרווקים הסיני הגיע בזמן לעליבאבא: שיא מכירות עם רווח של 56 מיליארד דולר

אחרי שהכניסה 35 מיליארד דולר בשנה שעברה, ענקית המסחר האלקטרוני רשמה טירוף הזמנות כאשר הצרכנים לא התרגשו מהקורונה ואף נרשם שיא ההזמנות שעמד על 583 אלף לשנייה. לאור המכות האחרונות, מדובר בערב מעודד במיוחד
כפיר אדר | 
ג'ק מא, מייסד עליבאבא (צילום ויקיפדיה, אתר עליבאבא)
ענקית המסחר האלקטרוני עליבאבא דיווחה הבוקר (רביעי) כי ההזמנות שבוצעו במהלך פסטיבל מגה-קניות של יום הרווקים הסיני, עברו את רף 56 מיליארד דולר, כאשר הצרכנים ניצלו את מבול הנחות ויצאו למסע קניות ברחבי האתר.
אקסטרווגנזת הקניות השנה הגיעה בעיתוי קריטי, כשבוע לאחר שעליבאבא איבדה כמעט 76 מיליארד דולר משווי השוק שלה בעקבות השעיית סין לרישום של 37 מיליארד דולר בקבוצת אנט, חברת הטכנולוגיה הפיננסית שעליבאבא מחזיקה בשליש ממנה.
החל מהשעה 12:30 בבוקר שעון מקומי סין ב-11 בנובמבר, הרווח הגולמי של הקמפיין  'יום רווקים הסיני' עלה על 372.3 מיליארד ין (56.3 מיליארד דולר) כששיעור ההזמנות הגיע לשיא של 583,000 לשנייה. עליבאבא הודיעה כי תציג יותר משני מיליון מוצרים חדשים, כמות כפולה לעומת שנה שעברה.
בשנה שעברה רשמה עליבאבא ביום זה 38.4 מיליארד דולר, כך שמדובר בעלייה משמעותית. אגב, בתוך השקת יום הקניות המפורסם, כוכבת הפופ קייטי פרי הופיעה לראשונה בגאלה של החברה, אם כי באמצעות שידור חי, מכיוון שאין אישור למבקרים חיצוניים בסין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה