כסף וצרכנות

לא שילמתם אגרת רישוי רכב? המרכז לגביית קנסות יוצא למבצע השבת 350 מיליון שקל

המרכז ברשות האכיפה והגבייה קיבל על עצמו את גביית חובות העבר בגין אי-תשלום אגרות רשות הרישוי לכ-102 אלף אזרחים שהינם הבעלים הרשומים של הרכבים בגינם לא שולמה האגרה. כל הצעדים שיבוצעו והעונשים למתחמקים בפנים
כפיר אדר | 
רכבים (צילום שרון טל)
המרכז לגביית קנסות ברשות האכיפה והגבייה, הפועל לגביית חובות עבור משרדי הממשלה, קיבל על עצמו את גביית חובות העבר בגין אי-תשלום אגרות רשות הרישוי לכ- 102 אלף אזרחים שהינם הבעלים הרשומים של הרכבים בגינם לא שולמה האגרה.
החובות נוצרו כתוצאה מאי-תשלום אגרת רישוי שנתית במהלך השנים 2016–2019, כאשר חובות בגין שנת 2020 יטופלו, בנפרד, בחודש ינואר 2021. סך החובות של האזרחים עומד על כ-350 מיליון שקל והחוב הממוצע 3,430 שקל.
הצעד הראשון יהיה משלוח דרישות תשלום לחייבים. לכל דרישת תשלום שתישלח על ידי המרכז לגביית קנסות תצורף איגרת המסבירה לבעלים הרשום של הרכב את האפשרויות והדרך לדיווח למשרד הרישוי על גריעת הרכב במקרים של שריפה, גניבה, מכירה וכדומה. לרשות האזרחים עומדים 90 יום לשלם את החוב בערכי הקרן בלבד ממועד שליחת האיגרת. כעבור 90 יום תתווסף לחוב תוספת פיגורים בגובה 50 אחוז.
אם הרכב עדיין בחזקת החייב, תשלום החוב מתבצע באמצעות אמצעי התשלום, המפורסמים באתר רשות האכיפה והגבייה. בתוך זמן קצר תפעל רשות האכיפה והגביה גם לגביית חובות אגרת רישוי רכב שנוצרו עד שנת 2016.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה