כסף וצרכנות

יותר מבוקשת מניו יורק: הישראלים יסתערו בדצמבר על אטרקציה חדשה

למעלה מ-50 אלף ישראלים צפויים לטוס לדובאי במהלך חודש דצמבר בלמעלה מ-300 טיסות שיפעילו חמש חברות - שלוש מתוכן ישראליות. הביקוש עשוי להגדיל את המספר המטורף וגם אי הצורך בבידוד מוסיפים לעניין הרב
כפיר אדר | 
דובאי איחוד האמירויות (צילום freegoodphotos)
הסכמי אברהם יביאו לא רק נורמליזציה או שלום קר, או רק שיתופי פעולה כלכליים וביטחוניים עם איחוד האמירויות, אלא גם לאפשרות נדירה עבור התייר הישראלי להכיר את דובאי, את האי הפרסי ולהגיע ליעד חדש ואטרקטיבי ביותר מבחינתו.
ברשתות התעופה בישראל מדווחים כי דובאי עקפה את ניו יורק כיעד החופשה המוביל עבור המטיילים הישראלים וכ-300 טיסות צפויות לצאת בתל אביב לדובאי בחודש דצמבר, עם 50,000 ישראלים עליהן. חברות התעופה כבר מוסיפות טיסות נוספות כדי להתאים לביקוש ההולך וגדל.
בענף מעריכים כי אם הביקוש ימשיך לעלות יוספו עוד טיסות ובתרחישים אופטימיים ניתן יהיה להגיע אף לקרוב למאה אלף ישראלים בדובאי במהלך דצמבר. חמש חברות תעופה, שלוש ישראליות ושתיים מאיחוד האמירויות, יפעילו יחד מאות טיסות ליעד. בשלב זה החוזרים מדובאי אינם חייבים בבידוד, דבר שבהחלט מוסיף לאטרקטיביות של היעד.
החל מ-13.12 אל על תפעיל 14 טיסות שבועיות לדובאי. מחירי הכרטיסים ינועו בין 299 דולר במחלקה רגילה (לא כולל כבודה) עד ל-900 דולר במחלקת עסקים. גם ארקיע אגב כבר החליטה להקדים את השקת הקו לדובאי. ובכך, כבר מה-3.12 החברה תפעיל שתי טיסות ביום לפחות ליעד המבוקש. המחיר לטיסה מתחיל ב-300 דולר הלוך ושוב ומ-600 דולר במחלקת עסקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה