כסף וצרכנות

חברת החשמל משיקה מבצע גבייה מיוחד וצופה: תעריף החשמל יירד בכ-3% ב-2021

חברת החשמל יוצאת במהלך לעידוד הלקוחות לשלם את כל חובותיהם בשנה הנוכחית, כאשר המבצע יימשך עד ה-31 בדצמבר. מה תרוויחו? בלי ריביות ובלי קנסות. במקביל: לאחר קבלת הערות הציבור על השימוע, תתקבל החלטה סופית על עדכון התעריפים
כפיר אדר |  1
חברת חשמל (צילום pixabay)
יש לכם חוב לחברת החשמל? יש לכם הזדמנות מצוינת להפטר ממנו בלי לשלם ריביות וקנסות. מודיעה היום (שלישי) על מבצע גבייה שמטרתו עידוד לקוחות לשלם את כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל מאז תחילת שנת 2020.
במהלך תקופת המבצע, שתסתיים ב-31 בדצמבר, יוכל כל לקוח אשר צבר חובות החל מינואר 2020 ועד כה , להסדיר את חובו מול חברת ללא תוספת ריביות ועמלות ובפריסת תשלומים נוחה, כל זאת במטרה שמרבית החובות יכוסו.
בין היתר, לקוחות החייבים בתשלום אשר ישלמו עד 3 תשלומים, יזכו לקבל פטור מלא מתשלום ריבית ועמלה על כל החוב ולא משנה מה גובהו. נוסף על כך, לקוחות אשר ישלמו בין 4 ל- 5 תשלומים יחויבו ב 70% מסכום הריבית והעמלה.
בתוך כך, בנוגע לעדכון תעריפי החשמל לשנת 2021: רשות החשמל צופה כי התעריף לצרכן הביתי הממוצע יירד ב- 2.8%. רשות החשמל פירסמה היום לשימוע ציבורי עדכון תעריף להפחתת תעריף החשמל בשנת 2021.
על פי השימוע, בעקבות העדכון השנתי, התעריף המשתנה לצרכן הביתי צפוי לרדת ב-3.8%, ובשקלול עם רכיבי התעריף הקבועים, ירד התעריף הכולל לצרכן הביתי הממוצע בכ–2.8%. לאחר קבלת הערות הציבור על השימוע, תקבל הרשות החלטה סופית על עדכון התעריפים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מונופול
    וא 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לחסל את ארגון הטרור שנקרא מונופול החשמל שהמחבלים שלו מקבלים חשמל חינם תודה רבה על 3% ורדה שבמשך שנה מחירי הנפט והגז ירדו ב 50% המשכתם לעשוק אותנו
    סגור