כסף וצרכנות

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

מכבי שירותי בריאות הובילה השבוע בפרסום בטלוויזיה, שנמצא השבוע בעלייה בהשקעות הכספיות. פרסומות בלאק פריידי ירדו ממסך הטלוויזיה, אך כיכבו בעיתונות שם מחסני חשמל ממשיכים להוביל. אלה העסקים שהשקיעו הכי הרבה בפרסום השבוע

מערכת ice | 
מותגי השבוע
היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה, נמצא במגמת עלייה לעומת השבוע שעבר. כאשר מכבי שירותי בריאות הייתה החברה שהוציאה את הסכום הגדול ביותר בפרסומות בטלוויזיה.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, עם השקעה של כ-7.6 מיליון שקל, עלייה של למעלה ממיליון שקל מהשבוע שעבר. מכבי שירותי בריאות פתחה בקמפיין חדש על שירותי רפואה דחופה שהיא מציעה, עם השקעה של כ-2.2 מיליון שקל. במקום השני נמצא משרד התיירות שרוצה לעודד את הישראלים לנפוש בארץ, עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל. במקום השלישי, לוטו שגייסה את עמיר בניון כדי לספר את סיפורי הזוכים, עם סכום של 1.4 מיליון. חברת ישראכרט השקיעה כ-1.3 מיליון שקל שהוביל אותה למקום הרביעי בדירוג. סוגרים את הרשימה, תמיר – תאגיד מחזור האריזות שקוראים לציבור למחזר, עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל.
גם בפרסום בדיגיטל מגמת העלייה נמשכה, כאשר שם פרסמו חמש הגדולות בכ-1.7 מיליון שקל לעומת 1.2 מיליון בשבוע קודם. בנק מזרחי-טפחות מציע הנחות מטריפות, עם השקעה של כ-478 אלף שקל. במקום השני נמצאת ענקית הטכנולוגיה סמסונג עם השקעה של כ- 387 אלף שקל. בנק מזרחי-טפחות קוטף גם את המקום השלישי, עבור הפרסומת שהציעה הטבות לכבוד הבלאק פריידי, עם השקעה של כ- 339 אלף שקל. את המקומות הרביעי מובילה חברת אלוני קרמיקה עם השקעה של כ-337 אלף. ענקית הסטרימינג, נטפליקס סוגרת את הרשימה עם השקעה כ-215 אלף שקל.
הפרסום בעיתונות השבוע המשיך להתמקד במבצעי הבלאק פריידי, אך גם בתחומים שונים. מחסני חשמל שומרת על מקומה במקום הראשון בשבועות האחרונים, עם השקעה של כ-231 אלף שקל. את המקום השני לקחה הום סנטר, עם מבצעי הבלאק פריידי שלהם, כאשר הם השקיעו כ- 179 אלף שקל בפרסום. חברת הרכבים סוזוקי מפרסם את ליין הרכבים ההיברידים שלה, בהשקעה של כ-174 אלף שקל. ניופאן נמצאת במקום הרביעי עם השקעה של כ- 172 אלף. והתאחדות הקבלנים והבונים בישראל סוגרים את הרשימה  תוך כדי שהם מעלים את הסכנות בענף הבניה, עם השקעה של כ-170 אלף שקל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה