כסף וצרכנות

דיון סוער בוועדת הכספים, ח"כ אזולאי: "אטימות הבנקים מזכירה התנהלות של שוק אפור"

חבר הכנסת מש"ס עם ביקורת קשה במיוחד על הבנקים בדיון מתווה חילוץ לווים בשוק האפור והגברת המודעות לנושא: "דווקא ברגעים שאנשים צריכים את הבנק, הוא בוחר להתעלם מהם", אישה התפרצה בצעקות והוצאה מהדיון
כפיר אדר | 
ינון אזולאי (צילום הכנסת)
אמירות קשות במיוחד עלו היום (שני) בדיון בוועדת הכספים בנושא מתווה חילוץ לווים בשוק האפור והגברת המודעות לנושא. בראש ובראשונה, האשים ח"כ ינון אזולאי מש"ס: "האטימות של הבנקים מזכירה התנהלות של שוק אפור".
ח"כ אזולאי עוד אמר: "דווקא ברגעים שאנשים צריכים את הבנק, הוא בוחר להתעלם מהם. יש את הסיפור כרגע של השוק האפור שאנשים שלא הצליחו לקבל הלוואה מהבנק, שלפעמים מתנהג אליהם כמו שוק אפור ודיברנו על זה לא פעם ולא פעמיים. אותם אנשים נזרקים לשוק האפור".
אירוע חריג נרשם כאשר אישה שלא מן המניין התפרצה בצרחות בוועדת הכספים בדיון על חילוץ לווים בשוק האפור. היא סולקה מהוועדה, אך היו"ר ח"כ משה גפני אמר: "כואב הלב, צריך לתת לה לדבר מיד כשיסתיים הדיון".
 
כמו כן, ועדת הכספים אישרה את תקציב משרד המבקר לשנת 2021. התקציב יעמוד על 390 מיליון שקל בדומה לתקציב 2020, זאת כאשר 240 מיליון שקל מיועדים לשכר עובדי המשרד. במסגרת התקציב יעמדו הסכומים הבאים: כ-153 מיליון שקל לצורך ביצוע הביקורת, כ-122 מיליון שקל לצורך אמרכלות, כ-42 מיליון שקל לצורך נציבות תלונות הציבור, כ- 33 מיליון שקל לצורך הוצאות חד פעמיות, כ-31 מיליון שקל לצורך ניהול ומטה, כ- 8 מיליון ש"ח לצורך רזרבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה