כסף וצרכנות

מתחסנים - טסים בזול: ישראייר משיקה מבצע חדש למי שיקבל את החיסון

חברת התעופה הישראלית משיקה את מבצע "התחסנת הרווחת", במסגרתו כל אדם אשר קיבל לפחות מנה אחת של החיסון ייהנה מהנחה של כ-50 דולר, בהזמנת חופשה באתר החברה
ארנולד נטייב | 
ישראייר (צילום Bram Steeman from wikimedia)
אישור בית המשפט להשלמת רכישת ישראייר על ידי איש העסקים רמי לוי עדיין לא ניתן, אבל בישראייר לא ממתינים ומשיקים מבצע למתחסנים: חברת התעופה הודיעה היום (רביעי), על השקת מבצע למזמיני חופשות שקיבלו לפחות מנה אחת של החיסון נגד קורונה. החברה תעניק 50 דולר הנחה למזמינים חופשות בפסח ובקיץ. 
מהחברה נמסר כי "לאור ההודעה על הרחבת מעגל המתחסנים יוצאת ישראייר בהטבה לעידוד המתחסנים- התחסנת הרווחת". החל משבוע הבא, תעניק ישראייר הנחה של 50 דולר לנוסעים אשר יצהירו כי קיבלו לפחות מנה אחת של החיסון. ההנחה תינתן להזמנות שיבוצעו במהלך תקופת המבצע לחבילות וטיסות לחו"ל ליציאות גם בפסח ובחודשי הקיץ.
המתחסנים, כמו כל שאר המזמינים באתר החברה, יוכלו לרכוש גם מגן ביטול נסיעה בעלות של 20 דולרים,  המאפשר ביטול מכל סיבה שהיא 48 שעות לפני מועד הטיסה.
לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה: "הרחבת מעגל המתחסנים הגבירה את ההתעניינות בהזמנת טיסות וחבילות, השילוב של שער דולר נמוך, מגן ביטול טיסה יחד עם ההטבה למתחסנים מעניקה ערך משמעותי ללקוחות".
לישראלים שכבר מתכננים חופשה בדובאי היא תעלה לכם החל מ-449 דולר לאחר המבצע, כולל לינה בבית מלון במשך ארבעה לילות. מחיר משוער לטיסה (בלבד), לקפריסין יעמוד על כ-130 דולר ולטיביליסי החל מ-170 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה