כסף וצרכנות

יציאה מהסגר? הממשלה בוחנת את סגירת נתב''ג

ממשלת ישראל מקדמת את סגירת נמל התעופה בן גוריון לטיסות יוצאות למעט צרכים דחופים בלבד. בתוך כך, הממשלה צפויה להתכנס מחר בכדי לאשר את המשך קיומו של הסגר השלישי בשבוע נוסף, אך שר הבריאות אמר כי ישנה אפשרות שהסגר יימשך מעבר לצפוי
ארנולד נטייב |  1
המראות (צילום Magma Images)
במקביל לתחלואה שממשיכה להיות גבוהה, ממשלת ישראל מקדמת את ההחלטה על סגירת נמל תעופה בן גוריון, כך עולה הבוקר מדיווח של חדשות 13. בין היתר, נבחנת אפשרות לאסור יציאה מהארץ למעט צרכים דחופים. אזרחים שכבר רכשו כרטיס, צפויים לקבל פיצוי. 
הממשלה צפויה להתכנס מחר בכדי לאשר את המשך קיומו של הסגר השלישי, בשבוע נוסף - אך עם זאת שר הבריאות יולי אדלשטיין מסתייג ואומר הבוקר בראיון לגל''צ כי ישנה אפשרות שהסגר יוארך מעבר לצפוי: "אני לא בטוח שזה יספיק. אמרנו שאם נטפס להר כ"כ גבוה, יקח הרבה זמן לרדת ממנו".
בתוך כך, אדלשטיין טען כי היועמ''ש אביחי מנדלבליט הסיר את התנגדותו להקמת עמדות בדיקת קורונה בשדה התעופה, אדלשטיין הוסיף: "ביקשנו זאת לפני כמה חודשים, ולא הייתה התנגדות פוליטית . הייתה התנגדות משפטית למהלך, וככל הנראה בגלל כל מני מוטציות במשרד המשפטים השתכנעו". עם זאת, גורמים במשרד המשפטים מכחישים את הדברים וטוענים כי הבקשה הגיע רק בימים האחרונים. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליגת ווינר סל מחזור 9 השלמה
    גיא דודס 02/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכבי ראשון תתן אחד המשחקים הכי מושלמים הכי יקרים שלה הכי רצינים שלה הכי מפתיעים שלה תתפוק שלשות הכי שוות שלה הכי מדויקות שלה ביותר תישמור אותם טוב טוב היטב ריבאונדים תיקח הכי רציני חדירות לצבא כניסות לצבא חטיפות כדורים הכל מושלם יקרא הערב ניצחון 6 במאזן
    סגור