כסף וצרכנות

מכורים לשופינג: 28% מהקונים באתרים הבינ"ל קנו ביותר מ-500 דולר במהלך 2020

'דוח הסחר המקוון 2020 של דואר ישראל' מלמד על הרגלי הקניות של הישראלים: 46% מהקונים באתרים ישראליים קנו מעל 1,000 שקל ב-2020, מהסקר עולה כי 80% מבני 30-49 אמרו שהם קונים ברשת, לעומת 68% מבני 50+. כל הנתונים בפנים
כפיר אדר | 
חבילה (צילום freepik)
במסגרת פרסום 'דוח הסחר המקוון 2020 של דואר ישראל' נחשפו גם הרגלי הקנייה של הקונים הישראליים באתר המסחר בארץ ובחו"ל. הנה הנתונים במלואם, שימו לב לפירוט האשראי שלכם.
46% מהקונים באתרים ישראליים קנו מעל 1,000 שקל ב-2020. הנתונים מראים כי 22% מהקונים באתרים ישראליים מעריכים שהיקף הקניה שלהם בשנת 2020 באתרים בארץ היה עד 500 שקל בשנה, 23% הוציאו בין 500 שקל ל-1000 שקל, 19% הוציאו בין 1000-2,000 שקל, 11% קנו בין 2,000-3,500 שקל, 7% קנו בין 3,500-5,000 שקל, 9% קנו מעל 5,000 שקל ו-8% לא ידעו להעריך.
28% מהקונים באתרים בינלאומיים קנו מעל 500 דולר ב-2020. 27% מהקונים באתרים בינלאומיים ציינו, כי ההוצאה הכספית השנתית שלהם במהלך 2020 מאתרי אינטרנט בחו"ל היתה עד 100 דולר, 36% קנו בין 100 ל-500 דולר, 18% קנו בין 500-1,000 דולר, ו-10% קנו מעל ל-1,000 דולר, כאשר 8% לא ידעו להעריך את היקף הקניה.

 מרכז המסחר המקוון. דוברות דואר ישראל
טווח גילאי הרוכשים: מהסקר עולה כי 80% מבני 30-49 אמרו שהם קונים ברשת, לעומת 68% מבני 50+, באופן מפתיע יש יותר בני 30+ שקונים באתרים בחו"ל מאשר בני 20+. מהסקר עולה כי 76% מהקונים באתרים בחו"ל הם בני 30-49, לעומת 65% מבני 18-29 ו-56% מבני 50+.
נתוני ההשכלה והכנסה של הרוכשים: 80% מהקונים ברשת הם בעלי השכלה גבוהה, ו-84% מהרוכשים הגדירו את עצמם כבעלי הכנסה מעל הממוצע. באתרים ישראליים קונות יותר נשים (59% לעומת 50% גברים) ויותר בעלי השכלה גבוהה מבינונית (61% לעומת 44%). 65% מבעלי ההכנסה מתחת לממוצע ציינו כי השנה הוציאו יותר על רכישות ברשת.
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, ציין עוד "העובדה שמרבית האתרים המובילים מוצגים כיום בעברית בממשק משתמש נוח ופשוט, והמחירים מוצגים בשקלים, מאפשרת לציבור להזמין מהם בפשטות ובנוחות, ומקלה על הקניה גם עבור בני נוער וצעירים. בתחום התשלומים 60% מהקניות שהתבצעו השנה בכרטיסים הנטענים של בנק הדואר, התבצעו לרכישות בטוחות מחו"ל".
לסיום הסביר: "בעקבות הקורונה ראינו השנה התחזקות של רכישות באתרים ישראליים וגידול בקטגורית השליחים, וזו הזדמנות עבור אתרי הסחר בארץ, להגיע לקהלים חדשים על בסיס היכרות עם הטעם הישראלי, והצעת ערך בשילוב שירות עד הבית באותו יום, או ביום שלמחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה