כסף וצרכנות

רועי כהן תקף את נתניהו: "מתגאה במבצע החיסונים אבל בפועל יודעים שהוא חלש וכושל"

נשיא ל.ה.ב, עו"ד רועי כהן תקף את הממשלה ואת העומד בראשה, במהלך הפגנת חנויות הרחוב בדרום תל אביב. בין היתר דרש מן המדינה שתעניק פיצוי למלאי החורף שלא נמכרו: ״עסקים קורסים כמו זבובים אחרי ריסוס והממשלה עומדת מנגד ומביטה באפס מעשה, חודש ימים של סגר עונת החורף נגמרת ומה יעשו בעלי החנויות עם המלאי שלהם"
מערכת ice |  1
רועי כהן (צילום טל קירשנבאום)
הבוקר (ראשון) התקיימה הפגנת זעם של בעלי חנויות רחוב בדרום תל אביב, זאת כחלק מן המחאה המתמשכת על העצמאיים. בעלי החנויות דרשו לקבל מהמדינה פיצוי על המלאי שלהם.
נשיא ל.ה.ב ומספר 2 במפלגת "תנופה", עו"ד רועי כהן, תקף את התנהלות הממשלה ואמר: ״עסקים קורסים כמו זבובים אחרי ריסוס והממשלה עומדת מנגד ומביטה באפס מעשה, חודש ימים של סגר עונת החורף נגמרת ומה יעשו בעלי החנויות עם המלאי שלהם. שוב בפעם השלישית הם יהיו השעיר לעזאזל שמשלם את המחיר על מחדלי הממשלה במאבק בנגיף הקורונה.
בהמשך דבריו, ביקר עו"ד כהן באופן ישיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראש הממשלה מתגאה במבצע החיסונים בכל מקום אבל בפועל בעלי החנויות יודעים שהוא חלש וכושל אפילו בלתת להם מענה על הצ’קים החוזרים והאשראי בבנקים , בכל מדינה מתוקנת המשוואה היא סגרתם-שילמתם כאן בישראל המשוואה סגרנו לכם את העסק ועכשיו לכו תחפשו את הפתרונות לבד מול בעלי הנכסים, מול הבנקים, הכשלון של הממשלה מהדהד בכל פינה והזעם היום בהפגנה הוא בלתי נשלט, במדינת ישראל אין צדק ואין שיוון וזה חייב להשתנות, העצמאים ובעלי העסקים לא יהיו עוד אזרחים סוג ב׳ במדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    8 פעמים ניסית להיכנס לכנסת, די שחרר חפש עבודה אמיתית (ל"ת)
    רועי יא טרמפיסט ילש 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור