כסף וצרכנות

עלייה אל מול ירידה: הדולר ממשיך להתחזק, הביטקוין מאבד מערכו

שער הדולר ממשיך להתחזק אל מול השקל גם היום, לאחר שבנק ישראל הודיע  כי ירכוש דולרים.  אחרי שהביטקוין הציג עלייה בערכו אמש, הוא חווה נפילה נוספת ונסחר בכ-31.7 אלף דולר ליחידה
ארנולד נטייב |  5
ביטקוין ודולר (צילום pexels)
שער הדולר ממשיך להתחזק אל מול השקל ונסחר הבוקר (שלישי), בעלייה של 0.33%, לעומת השער היציג ונאמד סביב 3.275. הדולר חווה את אחת התקופות הקשות ביותר, שכבר כמעט והגיע לשפל של 25 שנה והתקרב ל-3 שקל בשבוע שעבר. מאז הודעת בנק ישראל בשבוע שעבר, הדולר טיפס בלמעלה מ-6%. 
גם הביטקוין שחווה שבועיים חלשים במיוחד, עם ירידה משמעותית בערכו ובשווי השוק שלו, כאשר העלות ליחידה בודדת התרסקה מכ-42 אלף דולר לרמה של 30 אלף דולר בלבד, ממשיך לאבד משוויו.
אמש היו נתונים מעודדים כאשר המטבע נסחר בכ-35 אלף דולר, אך היום תקרת הזכוכית מתנפצת והוא חווה ירידה נוספת, לסכום של כ-31.7 אלף דולר. המטבע פתח את היום בערך של 32,368 דולר וחווה ירידה של יותר מ-2%. 
כזכור, בנק ישראל הודיע באופן פתאומי כי ירכוש כ-30 מיליארד דולר. במשרד האוצר בירכו על המהלך, כאשר ישראל כץ מסר: "שוחחתי עם הנגיד מספר פעמים על סוגיה זו ואני שמח על הצעד שנקט. בתקופת משבר הקורונה והשפעותיו הכלכליות יש צורך לתמוך ולחזק ענפים שונים במשק הזקוקים לסיוע מיוחד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דולר =2.8 שח במק ישראל נגד ארצות הברית
    איל 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת , מה הטיפשות הזאת ? מי יכול להילחם באמריקאים ?
    סגור
  • 3.
    מה קשר בין 2 הדברים בכתבה
    איי 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כאילו שישראל המדינה היחידה שהביטקוין נסחר בה
    סגור
  • 2.
    מטבעות וירטואליות שסוחרים בו בכסף אתם
    אלברטו 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבינים
    סגור
  • 1.
    הביטקוין זה פירמידה משוכללת,
    פלד (סטאלין) 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הראשונים שיברחו ירוויחו הון, האחרונים יישארו עם הZין ביד.
    סגור
  • בעוד עשר שנים...
    Satoshi nakamoto 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אידיוטים כמוך, שלא מבינים מאומה וגם לא רוצים אפילו לטרוח להבין, ימשיכו לומר שהביטקוין הוא פירמידה, גם כשהוא יהיה שווה חצי מיליון דולר או יותר, והאדפטציה תהיה כזו שבכל מקום תוכל להשתמש בו (ישירות או בעקיפין). הביטקוין אפילו לא קרוב לפירמידה, ומי שטוען את השטות הזו לא מבין בכלל מה זו פירמידה, ובטח ובטח לא מבין מהו ביטקוין. אנ י שמח שיש עוד כסילים כמוך. כשאתם, עדר הכבשים, תתעוררו - כנראה שההשקעה כבר לא תהיה כ"כ אטרקטיבית. בהצלחה עם הפירמידה האמיתית של כסף הפיאט ;)
    סגור