כסף וצרכנות

כלכלת בחירות? ישראל כ''ץ מציג תוכנית סיוע לעסקים, כחול לבן: "פייק של נתניהו"

שר האוצר הודיע , כי יביא בפני הממשלה תוכנית סיוע מיוחדת לקראת פתיחת המשק, בנוסף לתקציב ההמשכי ולסיוע שניתן במסגרת רשת הבטחון הכלכלית. כחול לבן: מנעו העברת תקציב, הבטחת בחירות ריקה"
ארנולד נטייב | 
גנץ וביבי (צילום פלאש 90)
שר האוצר ישראל כ''ץ, הודיע הערב (שבת), כי יביא בפני הממשלה תוכנית סיוע מיוחדת לקראת פתיחת המשק, בנוסף לתקציב ההמשכי ולסיוע שניתן במסגרת רשת הבטחון הכלכלית. 
בין היתר, בתוכנית כלולים מענקים לעסקים, למובטלים ולחזרת מובטלים ותיקים לעבודה. עוד עולה מהתוכנית כי ינתן סיוע למשפחות וילדים עד העשירון השביעי, להשקעה גדולה בתשתיות, הגברת התחרות, ביטול רגולציה ורישוי והורדת חסמי יבוא. 
כ''ץ אמר: "אני מצפה מכל גורמי הממשלה לתמוך ומהמערכת המשפטית שלא למנוע את קידומה. המאבק הבריאותי והכלכלי בקורונה דורש קבלת החלטות וביצוע מיידי, כפי שעשינו עד כה, ולא יכול להתעכב בגלל בחירות, או כל סיבה אחרת".
כחול לבן תוקפים את הליכוד בתגובה: "נתניהו, שהעדיף את טובתו האישית ומנע תקציב מדינה משיקולי הישרדות פוליטיים, ממציא עכשיו פייק תוכנית שאין לה מקורות. הבטחת בחירות ריקה. ממליצים לנתניהו לנסות פעם אחת להעדיף את טובת הציבור ולא את טובתו האישית. גנץ ימשיך להוביל לפתיחה הדרגתית של המשק לפי התו הירוק 'התחסנת - נכנסת'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה