כסף וצרכנות

זה הסכום המטורף שאיוונקה טראמפ וג'ארד קושנר הרוויחו בזמן שעבדו בבית הלבן

בזכות מלון טראמפ די סי הסמוך לבית הלבן, ביתו של הנשיא היוצא של ארה"ב ובעלה היו גבוהות במיוחד. על אף שוויתרו על משכורת ממשלתית לאור הזעקה כי מדובר בנפוטיזם, הם הרוויחו סכומים גבוהים הרבה יותר באמצעות העסקים
כפיר אדר |  2
איוונקה טראמפ (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
ניתוח גילוי הכספים של איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר העלה כי לבני הזוג היו הכנסות חיצוניות של בין 172 מיליון ל-640 מיליון דולר בזמן שעבדו בממשל דונלד טראמפ. נהוג כי נתונים כמו הכנסה ושווי נדל"ן מדווחים בטווחים רחבים בגילוי כספי ממשלתי, ולכן קשה לאתר את הסכום המדויק שהזוג גרף.
הגילוי הכספי מכסה ארבעה חודשים של הכנסה לפני שאיוונקה הצטרפה לממשל של אביה וקצת פחות לפני שג'ארד הצטרפה אליה. באותה תקופה ניסו איוונקה וג'ארד להקדים את זעקות הנפוטיזם על ידי דחיית משכורת עבור הופעותיהם בבית הלבן. כפי שמתברר, הם באמת לא היו צריכים את המשכורת הממשלתית ההיא, שהייתה מסתכמת בפחות מ-1% מההכנסה החיצונית שלהם.
הכנסותיה של איוונקה נעזרו בחלקן בנתח הבעלות שלה במלון טראמפ, הממוקם קרוב מאוד לבית הלבן. המלון שימש כמפקדה למיניהן של אנשים המעוניינים ליצור קשר עם ממשל טראמפ. יחד, איוונקה וג'ארד ערכו 23 ביקורים במלון. איוונקה הרוויחה יותר מ-13 מיליון דולר ממלון טראמפ די.סי מאז 2017. היא הרוויחה כ -4 מיליון דולר בשנה בין 2017 ל-2019. בשנת 2020 היא הרוויחה 1.5 מיליון דולר.
במהלך המגפה האטו הנסיעות והפגישות. הגילויים הכספיים גילו גם כי חלקה של איוונקה במלון טראמפ פחת באופן דרמטי בשנת 2020. בגילוי נאות פיננסי קודם לכן, דיווחה כי חלקה במלון נע בין 5 ל-25 מיליון דולר. עד שהיא עזבה את הבית הלבן, התגלה כי הוא נע בין 100,000 ל-250,000 דולר. היא לא מכרה אף אחת מההשקעות שלה, כי אין שום תיעוד של שום עסקה.
איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר נהנו ממכך שטראמפ האב, דאג שמשרד המשפטים יהפוך עשרות שנים של תקדים כדי שיוכלו לעבוד בבית הלבן. אף אחד מהם לא היה המועמד הטבעי לבצע את העבודות שהוטלו עליהם ולמרות זאת, נראה שאיוונקה וג'ארד עזבו את הבית הלבן עשירים הרבה יותר משנכנסו אליו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכנסות קושנר ואשתו
    יהודה א. 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות ישלמו הרבה יותר מס מדונלד טראמפ
    סגור
  • 1.
    איוונקה
    מיצי 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחושלוקית האיוונקה הזאת.ממש עוצרת נשימה וגם נשמה מאוד גבוהה.חבל שאין עוד כמה כמוה בעולם,המצב הגלובלי היה הרבה יותר טוב וכמובן,כל הכבוד לג'ארד.
    סגור