כסף וצרכנות

NanoSono הישראלית משיקה מסכה אנטי בקטריאלית: שווקי השוק מוערך במיליארדי דולר

לראשונה, חברת הטכנולוגיה NanoSono משיקה מסכות אנטי בקטריאליות חדשות עם טכנולוגיה חדשנית שהוכחה כמחסלת 12 מיליון חיידקים  עמידים תוך דקות ספורות. מסכת Q99 נבדקה ואושרה לאחרונה לשימוש בבתי חולים ע״י משרד הבריאות
יהודה לוינגר | 
מסכה אנטי בקטריאלית (צילום יחצ)
חברת NanoSono שהוקמה לפני כ-5 שנים, מבשרת היום (שני) על טכנולוגיה ייחודית, שתשמש את הצוותים הרפואיים בבתי החולים השונים, למניעת זיהומים והעברת מחלות.
מדובר בפטנט ישראלי המחסל בצורה אקטיבית וקבועה חיידקים עמידים בסביבת החולה והצוותים הרפואיים, החברה פיתחה מדים, תחבושות, חלוקי מגן וצבעים לקירות המחסלים במיידי את החיידקים האחראיים לזיהומים הרבים בבתי החולים, בנוסף החברה קיבלה אישור כי הצבע שפותח על ידה מחסל במהירות את וירוס הקורנה.
התחלואה בבית החולים נמדדת בין היתר בהוצאות כלכליות גבוהות של מערכת הבריאות שנאלצת להשקיע מידי שנה מאות מיליוני שקלים בניתוחים, ימי אשפוז ארוכים, שעות עבודה נוספות ועוד דוגמאות נוספות שמוכיחות את הצורך בפיתרון רחב יותר. פטנט ייחודי זה יוצר מעגלי הגנה רחבים יותר ומבשר על השינוי שצפוי לחול במערכת הבריאות ועל השלכותיו הן מבחינה בריאותית והן מבחינה כלכלית.
המסכות החדשות מבוססות על טכנולוגיה חדשנית אנטי בקטריאלית שהוכחה כמחסלת 12 מיליון חיידקים תוך מספר דקות ספורות. מסכת ההגנה האנטי בקטריאלית מיוצרת מבד נושם המותאם לעור הפנים, פועלת ע"י טכנולוגיה ייחודית שמגינה בנוסף מפני חלקיקים הנישאים באוויר. לאחרונה, אושרה לשימוש בבתי חולים ע"י משרד הבריאות. 
מסכה ייחודית זו, למעשה בולמת מעבר של הווירוס או החיידק ובכך מונעת זיהום שנמשך מבן אדם אחד לאחר. על מנת לבדוק כיצד ניתן למנוע מעבר כזה, נבדקו חלקיקים שהוזרמו דרך המסכה בשטף גבוה, כאשר בצד השני נבחנה פעולת הקליטה של החלקיקים. התוצאות שהתקבלו מוכיחות כי רמת הסינון מגנה סטטיסטית מזרימה של מספר מזהמים מחוץ למסכה.
אחד הגורמים החשובים במסכה מסוג זה, הוא הפילטר ויכולות הסינון הקיימות בו. החיידק שנתקע בחלקו החיצוני של המסכה מחוסל באופן מידי, כאשר החלק העליון תפקידו לחסל מזהמים בזכות התכונות האנטיבקטריליות הגבוהות הקיימות בו. למעשה, בזכות החומר, נוצרת תופעה מעניינת שגורמת לפירוק הדופן ע"י פירוק הלחות הטבעית לרדיקאליים טבעיים.
קידום הטכנולוגיה בהתבסס על שיתופי הפעולה בכמה סגמנטים, צפויים להעיד על הכנסות לשנת 2022 במיליארדי דולר, זאת בהתבסס על נתוני מחקר אנליטיים. סגמנט ראשון נרשם בתחומים: מכשירים רפואיים, מיזוג אוויר, בנייה, מתקנים עם צפי מכירות לשנת 2022 שעומד על 10.19 מיליארד דולר. סגמנט נוסף בתחומים: פלסטיקה, צבעים, ציפויים, גומי וסיליקון, בדים עם צפי מכירות לשנת 2022 שעומד על 11.79 מיליארד דולר.
סגמנטים נוספים בצפי הכנסות גבוה יהיו בין היתר גם בתחום הקוסמטיקה (משחות, קרמים, אבקה, ג'לים ועוד), תחום הטקסטיל הרפואי ובית, תחום האופנה וההלבשה. בנוסף, נציין גם את תחום המכשירים הרפואיים שמיועדים לטיפול. סגמנט נוסף ומשמעותי נרשם גם בתחום התחבורה וכמובן נוספים אחרים. יש לציין כי המספרים לעיל הם הערכות לגבי הצפי של כל אחד מהמגזרים הללו בהליך המכירה בכללותו הרעיון הוא כי NanoSono באמצעות רישוי ויישום של הטכנולוגיה עם כמה שחקנים נוספים משמעותיים במגזרים אלה שיתפסו חלק ניכר מהכנסות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה