כסף וצרכנות

מותג הכפכפים HAVAIANAS חתם על שיתוף פעולה עם רשת הולמס פלייס

עם פתיחת חדרי הכושר: חברת "DIFFERENT" היבואנית הרשמית בישראל  של מותג הכפכפים הברזילאי המוביל בעולם "HAVAIANAS", מתאימה את עצמה לרוח התקופה: סגרה על שיתוף פעולה עם רשת חדרי הכושר "הולמס פלייס"

יהודה לוינגר | 
HAVAIANAS (צילום יחצ)
חברת "DIFFERENT", היבואנית הרשמית של מותג הכפכפים הברזילאי המוביל בעולם "HAVAIANAS", המונה 12 סניפים בפריסה ארצית ונמכרת בעוד כ- 3000 נקודות מכירה ברחבי הארץ מתאימה את עצמה לרוח התקופה ולמציאות המשתנה.
במקביל לשיווק כפכפי המותג לכל המשפחה בחנויות המותג והסיטונאות לצד אתר האונליין המכירתי של המותג בישראל, החברה הודיעה היום (שני) סגרה על שיתוף פעולה עם רשת חדרי הכושר "הולמס פלייס", בו תשווק את כפכפי המותג לנשים, גברים וילדים בכל 27 הסניפים של הרשת.
מני מורנו, מנכ"ל  DIFFERENT היבואנית הרשמית של HAVAIANAS בישראל מסר כי "לנוכח המציאות המשתנה בה אנו נמצאים, בה המסחר נפתח ונסגר לעיתים קרובות, חשוב לנו להרחיב את ההימצאות של המותג ולאפשר לצרכן הישראלי חובב המותג HAVAIANAS, נקודות מכירה נוספות לקניית המותג".
לדבריו, "במהלך השנה האחרונה במקביל לאתר המכירתי שלנו, הרחבנו את שיווק כפכפי המותג באתר המכירות המוביל "טרמינל X" ורשת BE של שופרסל, כאשר בימים אלו סגרנו על שיתוף פעולה אסטרטגי נוסף עם רשת חדרי הכושר "הולמס פלייס", בה הסחורה שלנו כבר נמצאת ואנו צופים כי חיבור זה יהיה פורה ומוצלח לשני הצדדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה