כסף וצרכנות

טייגר וודס: כמה שווה שחקן הגולף המרוויח בכל הזמנים?

רווחים של 60 מיליון דולר בכל שנה, ורק על הופעה שלו במגרש גולף הוא יכול לקבל עד 1.5 מיליון דולר, טייגר וודס היה במשך שנים רבות הסלבריטאי המרוויח ביותר בעולם, כמה הוא באמת הרוויח וכמה הוא שווה?
מערכת ice | 
טייגר וודס (צילום עריכה פקסלס)
אחד הספורטאים המעוטרים בהיסטוריה, טייגר וודס, עלה לכותרות השבוע בעקבות תאונת הדרכים שעבר בה נפצע קשה. כוכב הגולף נהג בנהיגה מופרזת אך על פי רשויות החוק לא יוגש נגדו כתב אישום בעקבות תאונת הדרכים שעבר.
על פי הדיווחים, וודס בן ה-45, נהג במהירות מופרזת כי יצא באיחור בדרכו לצילום בתכנית טלוויזיה. בשלב כלשהו הוא איבד שליטה על הרכב, נתקל במעקה הבטיחות שבכביש  והתהפך בצידי הכביש. כוכב הגולף סבל מפציעות בגפיים באחת מרגליו והוא נותח במשך כמה שעות.
הקריירה של וודס עשירה למדי: 15 ניצחונות באליפויות הראשיות, דורג במקום הראשון במספר שבועות רצופים הכי הרבה בהיסטוריה, 81 זכיות בסבב ה-PGA וגם 41 זכיות באירופה ו-5 זכיות בטורניר המאסטרס, כאשר האחרונה שבהן בשנת 2019.
מסתבר שלהיות טייגר וודס בעולם הגולף זה שווה לא מעט כסף. בכל שנה מרוויח וודס בין 50-60 מיליון דולר. על פי אתר celebritynetworth בין השנים 2019-2020 הרוויח 63 מיליון דולר בקריירת המשחק שלו. בסך השנים מאז שהפך למקצוען, אי שם בשנת 1996, הרוויח טייגר וודס 1.5 מיליארד דולר כאשר רוב הרווח (92.4%) מגיע מחסויות כמו נייקי ורולקס. בג'ילט הוא הרוויח 20 מיליון דולר בשנה בקמפיין שכלל גם את תיירי הנרי ורוג'ר פדרר.
כוכב הגולף גם מחזיק בנכסים: יאכטה בשווי 25 מיליון דורל שגם משמשת אותו למגורים בטורנירים שעל יד חופי ים, מטוס פרטי בשווי 54 מיליון דולר, ונכס בגודל 12 דונם בפלורידה בשווי של 55 מיליון דולר.
בחישוב של כלל רווחיו ממשחקים וחסויות, יחד עם נכסיו, ובניכוי הוצאותיו, שוויו של טייגר וודס מוערך, נכון לשנת 2019, בכ-800 מיליון דולר. למעט שנת 2010, אז התגרש מאשתו ונפרד מחלק רב מהונו, וודס קפץ בכל שנה בשוויו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה