כסף וצרכנות

שי לחג: נרכשה המכונית שתהיה היקרה בארץ

ערב חג הפסח ובזמן שרוב הישראלים מנסים להבין מה לעשות עם הגיפטקארד שקיבלו כשי לחג ישראלי אחד התפנק בענק, איש עסקים ישראלי חתם עם חברת פרארי על קניית מכונית יוקרתית בסכום שלא נראה בארץ, כמה עלתה המכונית  ומי ירוויח מהעסקה?  
עמיאל ירחי |  5
פרארי (צילום נתי שוחט פלש 90 אתר של פרארי)
ערב חג הוא תמיד זמן של מתנות, בזמן שיש מי שמסתפק בבושם חדש איש עסקים ישראלי אחד הלך על מתנה ענקית, איש העסקים חתם עם חברת פרארי היוקרתית על חוזה לרכישת מכונית ספורט במחיר אטרונומי, למעלה ממיליון שקל יותר מהעסקה הגבוהה שנחתמה עד היום בארץ.
המכונית SF90 סטרדלה ספיידר שהוזמנה בימים האחרונים מיבואנית פרארי, נרכשת במחיר שיא של 4.5 מיליון שקל. השיא הקודם בישראל עמד על 3.5 מיליון שקלים אותם שילם איש עסקים עבור הזכות לרכוש מכונית מתוצרת אסטון מרטין. העסקה תכניס לא מעט מיסים לקופת המדינה. כזכור בישראל קיים מס יוקרה על מכוניות במחיר של מעל 300 אלף שקל, בנוסף למס קנייה ולמע"מ, ובעסקה המדוברת המיסים יהוו כ-20% ממחירה הסופי. מחיר המכונית לפני מסים מתחיל בכ-חצי מיליון יורו.
המכונית צפויה להגיע לארץ בשנת 2022, כרגע מתחילים בייצור לפי ההזמנה של איש העסקים שמחכה כבר בקוצר רוח לטוס למפעל באיטליה כדי לבחור תוספות מיוחדות ואבזור לרכב היוקרתי, פרארי מסרה בחודשיים הראשונים של 2021 כבר 4 מכוניות בישראל, ורושמת גידול במסירות. גם המתחרות היוקרתיות מזראטי ופורשה רושמות גידול במסירות, מזראטי עם עלייה של 70% ופורשה עם גידול של 11.5%.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איך יש ליאיר לפיד כזה רכב?
    רם 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה להיות מלשן
    סגור
  • 3.
    דיי למיסים המחוברנים האלה
    יובל ג 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יהיה במדינה שלנו ??? על כל דבר ,מיסים מיסים ועוד מיסים. כבר מוגזם כל הסיפור הזה וחייב לעשות משהו בנדון. אתה עובד קשה מרוויח כסף -משלם מיסים. אתה שולח לוטו/אוט ומרוויח -מיסים. אתה זוכה בפרס כזה או אחר- מיסים אתה קונה רכב או כל דבר אחר,אז גם מוציא מהכיס שלך כסף ועל הכסף הזה אתה משלם מיסים וגם זה שמוכר לך משלם מיסים. עד כמה כבר אפשר עם הסיוט הזה. די נשבר כבר מכל המיסים האלה. מדינת מיסים
    סגור
  • 2.
    ההשוואה למזרטי.. דומה לבובה של לילה
    הארי 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    9:0 תיקו תיקו שיוויון.. יאווארדי
    סגור
  • 1.
    עריכה? הגהה? יכולת תחבירית בסיסית? משהו?
    אלי פלט 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה נהיה מהאתר הזה?
    סגור
  • חח
    המשלח 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקחת לי תמילים מהפה
    סגור