כסף וצרכנות

מחירי הדלק עלו, כל הפרטים לנוסעים בחג

בשבוע פקוק במיוחד בכבישי ישראל כשרבים מהישראלים נוסעים להורים לכבוד החג או יוצאים לטייל אחרי שנת הקורונה הקשה, משרד האנרגיה מפרסם היום על עליה במחירי הדלק, כמה זה יפגע בכיס של המתדלקים, ומה המחיר למיכל מלא?
עמיאל ירחי | 
הדלק מתייקר (צילום freepik)
החגים תמיד מביאים איתם עומס בכבישים וגם בשבוע האחרון פקוק בכבישי ישראל, ישראלים רבים נוסעים להורים או מנצלים את מזג האוויר כדי לצאת ולטייל אחרי שנת הקורונה הקשה, לצד המתדלקים הרבים במשרד האנרגיה הודיעו היום (שלישי) על עלייה במחירי הדלק.
בעדכון מחירי הדלק לחודש אפריל 2021 אמר המשרד כי בחצות הלילה שבין רביעי לחמישי (31.03.2021-1.4.2021) יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.04 ש"ח לליטר, עליה של 5 אג' מהחודש קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מהחודש קודם.
מיכל מלא יתייקר בכ-2 שקלים ויעלה לנהגים כ-242 שקל, באילת הדלק כמובן יהיה זול יותר בגלל הפרשי המע"מ והמחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת לא יעלה על 5.16 ש"ח לליטר, עליה  של 4 אג' מחודש קודם. משרד האנרגיה הוסיפו ואמרו: "ממליצים להשוות מחירים ולבחור בתחנה הכדאית ביותר לצרכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה