כסף וצרכנות

הבינלאומי ו-Visa חוגגים חודש להשקת הארנק הדיגיטלי

לפני חודש הושק הארנק הדיגיטלי של הבנק באירוע וירטואלי. כעת ניפגשו סמנכ"ל הבנק ומנהל חטיבת הדיגיטל של חברת האשראי לחגוג את מאורע. הארנק הדיגיטלי ישרת גם את לקוחות הבנקים המגזריים של הבינלאומי
שירה יום טוב | 
רון גריסו ואסף רגב FibiPay (צילום נאוה טרסי)
רון גריסרו, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית בבנק הבינלאומי ואסף רגב מנהל חטיבת הדיגיטל של Visa בישראל נפגשו בכדי לציין את השקת הארנק הדיגיטלי - FibiPay שיצא לדרך לפני כחודש בארוע וירטואלי .
הFibiPay מותקן ישירות על אפליקציית הבנק ותומך בשלב זה  בכרטיסי Visa. הארנק מאפשר ללקוחות הבנק הבינלאומי והמותגים אוצר החייל, יובנק ופאגי, לשלם ישירות מהנייד (למכשירי אנדרואיד) בעת ביצוע רכישה בבית העסק, ללא צורך בהצגת כרטיס האשראי. כל מה שצריך הוא להצמיד את מכשיר הנייד למסוף התשלום התומך ברכיב EMV ותקשורת  NFC  בארץ ובחו"ל , והתשלום מבוצע.
רון גריסרו אמר כי "FibiPay מהווה עוד צעד חשוב במעבר העולמי לתשלומים דיגיטליים מתקדמים. כשצו השעה מכתיב להמנע ממגע הארנק האלקטרוני משמעותי אף יותר. רגב הוסיף כי עם פתיחת השמיים שמשמעותם נסיעות לחו"ל, יותר ויותר ישראליים יווכחו שהשימוש בארנק דיגיטלי ובתשלומים ללא מגע  הם אופן התשלום הפופולרי ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה