כסף וצרכנות

הסטארטאפ הישראלי שימנע את מקרה Robinhood הבא גייס 5.5 מיליון דולר

אפוגטה הישראלית הודיעה על גיוס סיד מוצלח בהובלת Mangrove Capital Partners ו- PICO Venture Partners ובהשתתפות Wix Capital ומנכ"ל ומייסד Fiverr, מיכה קאופמן. הגיוס ישמש להכפלת מספר עובדיה בישראל ולהרחבת פעילותה
כפיר אדר | 
צוות אפוגטה (צילום סטודיו רייס)
חברת הסטארט-אפ הישראלית אפוגטה שפיתחה פלטפורמת מודיעין עסקי המספקת תובנות בזמן אמת מן הרשת, מודיעה על גיוס Seed בהיקף 5.5 מיליון דולר בהובלת Mangrove Capital Partners ו- PICO Venture Partners ובהשתתפות Wix Capital ומנכ"ל ומייסד Fiverr, מיכה קאופמן. הגיוס ישמש להכפלת מספר עובדיה בישראל, להרחבת תחום המחקר והפיתוח ולמתן פתרונות עומק עבור הלקוחות.4
בחברה מספרים כי נרשמה עלייה משמעותית בביקוש לשירותיה עקב השפעתן המואצת של הקהילות המקוונות על השווקים הפיננסים. כיום, יכולתן של חברות, בעיקר מתחומי הפינטק והגיימינג, לפקח בצורה יעילה, להבין ולהגיב באופן יזום לקהילות מקוונות ולנהל סיכונים בזמן אמת הן קריטיות להצלחתן. הטכנולוגיה של Affogata, שמתריעה בזמן אמת על שינויים במגמה בשיח ובאזכורים ברחבי הרשת, תאפשר למנף משברים כמו המשבר שחוותה Robinhood עם קהילת המשקיעים - להצלחות. במקרה זה, השיא בשיח השלילי סביב Robinhood אירע  בין ה-24 בינואר עד ה-31 בינואר, עם מיליוני אזכורים שליליים (עלייה של 1,730%). המערכת של Affogata התריעה על המצב המתהווה כבר בדצמבר 2020 -  החברה יידעה את לקוחותיה על השינויים במגמה ואלו פעלו בהתאם ונמנעו מגורל דומה ל-Robinhood.
Affogata פיתחה טכנולוגיה מבוססת AI שמציגה תמונת מצב בזמן אמת על הנאמר על החברה ומתחרותיה. Affogata מספקת למחלקות שונות בארגונים נתוני עומק ורוחב על בסיס נתוני גולשים מכל רחבי האינטרנט, לרבות שיח בפורומים מקוונים וממקורות פנים ארגוניים, כמו גם ממקומות נישתיים לסגמנטים שונים של לקוחות בזמן אמת. הפלטפורמה מנגישה את המידע לכלל הצוותים בארגון כך שכל בעלי העניין, בהם אנשי השיווק, מנהלי המוצר, צוותי ניהול לקוחות, אנשי BI, צוותי התקשורת ועוד, מסתייעים בתובנות. בנוסף, הפלטפורמה של Affogata מאפשרת אוטומציה ופעולות יזומות בתגובה לנתוני זמן אמת. למשל איתור חריגות בשירות ומתן מענה בזמן אמת, לוחמה בספאם, "ניקוי" קהילות מבוטים ועוד.
הטכנולוגיה של אפוגטה חוסכת אינספור שעות עבודה ידנית ומספקת תחליף לטכנולוגיות קיימות שמנטרות את הרשת. הטכנולוגיה כוללת אוטומציה ותגובות יזומות בזמן אמת המופעלות על ידי נתונים ממאגרי מידע שונים. המידע שנאסף מנוקה מספאם ובוטים, עובר ניתוח וגילוי חריגות, ומייצר תגובה מדויקת בזמן אמת, וע"י כך - פתרון מהיר של בעיות עבור הלקוחות.
שראל עומר, ממייסדי Affogata ומנכ"ל החברה מסר: "היכולת שלנו לספק חוות דעת של לקוחות ותובנות מעשיות לבעלי תפקידים מגוונים בארגון בזמן אמת היא ההבדל העיקרי עבור כל מותג, במיוחד עם העלייה המתמשכת בכוחן של קהילות מקוונות כמו Reddit.  הגיוס מהווה הבעת אמון בפלטפורמה שלנו ויעניק לנו את היכולת לצמוח ולספק למותגים נוספים סט כלים משמעותי לשיפור המוצרים שלהם, לחיזוק נוכחותם המקוונת, ולמתן חווית לקוח מעולה, תוך הקפדה על שמירת מוניטין חיובי".
רועי סער, שותף בקרן הון הסיכון Mangrove מסר: "בשונה כמעט מכל חברה אחרת שפגשנו בעבר, אפוגטה היא חברה ייחודית עם פוטנציאל ויכולת השפעה שהצליחה ליצור פלטפורמת מודיעין עסקי ייחודית משלה, שהוכיחה את ההשפעה העצומה שלה מההתחלה על מותגים גלובליים כמו Wix ו- Lemonade. היכולת הזו משנה את כללי המשחק ואנו שמחים להשקיע בפתרון שלהם".
קלאודיה דה אנטוני, שותפה בקרן הון הסיכון PICO מסרה: "היכולת לקבל החלטות לשיפור המוצר וחוויית הלקוח על סמך נתונים רחבים בזמן אמת היא יכולת קריטית. המוצר של אפוגטה הפך לפתרון מודיעין עסקי עבור מותגים גלובליים מובילים. אנו שמחים להצטרף לצוות של אפוגטה ומצפים לראות מותגים רבים נוספים מאמצים את הגישה המתקדמת והטכנולוגית של החברה עבור לקוחותיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה