כסף וצרכנות

HOT לא תספק לכם בקרוב רק ממירים, אלא אפילו את החשמל

הקבוצה תגיש בקשה לקבלת רישיון לאספקת חשמל; צפויה להשתלב בתהליך פתיחת התחרות במקטע זה על פי החלטות רשות החשמל, המנכ"לית טל גרנות גולדשטיין: "כניסה לתחום תאפשר ללקוחות לקבל את השירותים החיוניים תחת קורת גג אחת"
כפיר אדר | 
טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT (צילום רמי זרנגר)
קבוצת HOT  תגיש מחר (שלישי) לרשות החשמל בקשה לקבלת רישיון לאספקת חשמל בהתאם לחוק משק החשמל והמדיניות אשר נקבעה על ידי רשות החשמל לפתיחת מקטע האספקה לתחרות. בתוך כך, החברה נמצאת בשלבי היערכות מתקדמים ועם קבלת הרישיון, היא תחל באספקת ומכירת חשמל עבור לקוחותיה.
בכך HOT ממשיכה לבסס את מעמדה כקבוצת תקשורת, תשתיות ושירותים מובילה, המספקת למשקי הבית בישראל את כלל השירותים החיוניים לרבות תשתיות תקשורת מתקדמות, שירותי אינטרנט בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שירותי תוכן מובילים, וכעת גם אספקת חשמל.
במסגרת השלב הראשון של פתיחת מקטע האספקה לתחרות, HOT תפעל בהתאם להחלטות רשות החשמל ותספק שירותי חשמל לכמות מוגבלת של בתי אב. בהמשך התכנית צפויה להתרחב.
רפורמת שוק החשמל עתידה להוביל למהפכה בתחום שירותי החשמל בישראל, הן ברמת המחיר והן ברמת השירות, ותאפשר לקבל את כלל השירותים החיוניים מספק אחד בחבילת שירותים אטרקטיבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה