כסף וצרכנות

הסוף לתורים? זו תחנת הדלק בה יפעלו מתחמי בדיקות

ברשתות הפארם והסופרים כבר מוכרים בדיקות ביתיות, ומעתה תוכלו להידגם בבדיקות אנטיגן גם בתחנות דלק בפריסה ארצית. היכן תפעיל "שיבא מרקט" את השירות ומתי הוא יתחיל?
מערכת ice | 
בדיקות אנטיגן (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון)
מערך הבדיקות לקורונה המופעל על ידי "טרגט מרקט" בשיתוף עם שיבא ופיקוד העורף, יוצא ביוזמה כדי לזרז את הליכי הבדיקה, והחל מיום ראשון תפעיל בפריסה ארצית מערך לבדיקות אנטיגן בתחנות הדלק.
על פי הדיווח ב-"תכנית חיסכון" בחדשות 12, הפריסה הארצית תתקיים בתחנות הדלק פז תחל כבר ביום ראשון הקרוב, ואם כבר יצאתם לתדלק כבר תוכלו על הדרך להידגם ולקבל תשובה מהירה על הידבקות בקורונה.
 
לדברי מירי סיני, מנכ"לית "טרגט" ישנה ירידה באופן טבעי בהיקפים לביקושים ל-PCR, ולאור זה ובעקבות הירידה בעומסים, בחברה נמצאים גם בהיערכות מוגברת כדי לתת מענה מרבי לאוכלוסייה בסיכון. כך או כך, העומסים הרבים שנצפו בתקופה האחרונה בתורים לבדיקות ה-PCR אמורים לרדת משמעותית אם תהיה אפשרות להידגם במהירות בתחנות הדלק. 
בתוך כך גם דווח כי 20 מיליון בדיקות אנטיגן שהזמין משרד הבריאות צפויות להגיע בשבוע הקרוב. יצויין כי החל מחצות זמן הבידוד מתקצר מ-10 ימים ל-7, ומאומתים גם יולכו לקצר את ימי הבידוד רטרו-אקטיבי וזאת בתנאי שלא חוו סימפטומים בשלושה  הימים האחרונים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה