תוכן שיווקי

מומחה פינוי דירה

תוכן מקודם |
כתיבת מומחים (צילום shutterstock)
דירה שצריך לפנות לפני מכירה או השכרה, משרד שצריך לפנות לפני מעבר למיקום חלופי, עסק שנסגר, מחסן לוגיסטי מיושן, פסולת סביבתית, דירת אגרן כפייתי, כל חלל או מבנה שאתם רוצים לפנות, חברת מומחה פינוי דירה עומדת לרשותכם עם כל היכולות הנדרשות, היכולות המתקדמות ביותר בשוק הפינוי הישראלי, ומבצעת עבורכם את הפינוי בצורה מקצועית, זהירה ומהירה.
חברה וותיקה הפועלת מול כל מגזרי המשק
מומחה פינוי דירה היא חברה וותיקה, הפעילה בשוק הפינוי הישראלי מזה שנים ארוכות, במהלכן ביצעה מאות רבות של משימות פינוי עבור המגזר הפרטי, המגזר העסקי, המגזר המוסדי והמגזר התעשייתי. החברה אוחזת בשורה של יכולות מתקדמות המאפשרות לה להתמודד עם כל אתגרי הפינוי, ובכלל זה מתודולוגיות מתקדמות שפותחו על ידי החברה, כלי עבודה מקצועיים, אמצעי שינוע מתאימים וכמובן צוות עובדים מיומנים ומקצועיים.
עובדים מקצועיים וכלי עבודה מתקדמים
לרשות החברה, צוות עובדים המלווה אותה עוד מימיה הראשונים, ומבצע את עבודתו בצורה מקצועית ויסודית בכל משימה ומשימת פינוי אליה הוא נשלח. עובדי החברה מצויידים בכל אמצעי המיגון הנדרשים בהתאם לאופי המשימה, וכן בשלל כלי עבודה מקצועיים לביצוע פירוק וניסור של פריטים לפינוי, וכן אמצעי שינוע מגוונים לרבות שקים, ארגזים, מלגזות, משטחי הרמה, עגלות שינוע, חבלי הנמכה, משפכי פסולת בניין ואפילו מנוף המופעל מן הקרקע לצורך פינוי של מבנים מקומות גבוהות בבניינים משותפים.
חברה בעלת מוניטין ומדיניות שירות יוצאת דופן
חברת מומחה פינוי דירה היא חברה בעלת מוניטין רב, אותו בנתה לאורך השנים, וזאת באמצעות הקפדה על מדיניות שירות יוצאת דופן הכוללת כללים מאוד ברורים סביב הגעה בזמן וסיום בזמן, ביצוע הפינוי בצורה רגועה מבלי להפריע לשכנים ומבלי לגרום נזק למבנה, שמירה על ניקיון מסלול הפינוי ומתן מענה מלא לכל דרישות וצרכי הלקוח במהלך הפינוי.
עבודה על פי החוקים והתקנות
חברת מומחה פינוי דירה פועלת בהתאמה מלאה לאתיקה המקצועית ולחוקי ההגנה על איכות הסביבה, ובכלל זה מפנה את כל הפריטים ליעדים מורשים בלבד, לרבות משפחות נזקקות, ארגוני צדקה, מפעלי מיחזור ואתרים מורשים להטמנת פסולת. מעולם ולעולם לא תשליך החברה את הפריטים בפח הזבל השכונתי או על גבעה שוממה בכניסה לישוב.
שירותים משלימים לכל מטרה
כמו כן, מציעה החברה שורה של שירותים משלימים המיועדים לסייע ללקוח להשיג את מטרתו מעבר לעניין הפינוי עצמו. בכלל זה מבצעת החברה מיון של החפצים לפני הפינוי, עיטוף ואריזה של חפצים המיועדים לאחסון מחדש, סידור חפצים, ניקיון יסודי של הדירה לאחר הפינוי, חיטוי מקצועי באמצעות כלור לסילוק נגעים וזיהומים וכן תיקונים קלים ברחבי הדירה על מנת לרענן ולחדש את המראה שלה.
הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית
במסגרת הזמנת שירות של החברה, ועל מנת להעניק לכל לקוח את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר בהתאם להיקף העבודה במקום, שולחת מומחה פינוי דירה נציג מקצועי אל דירת הלקוח, וזה מבצע הערכה של היקף העבודה הצפוי במקום בהתאם לרמת המורכבות, היקף התכולה ומצבה, ומפיק הצעת מחיר הוגנת ותחרותית, בליווי אפשרויות להזמנת שירותים משלימים על פי העדפות הלקוח.
כל השירותים עם הבטחה לשביעות רצון מלאה
חברת מומחה פינוי דירה מציעה את שירותיה עם הבטחה לשירות מקצועי, עם הבטחה לשירות אדיב ועם הבטחה שבתום הפינוי, יוכל הלקוח לקחת את הדירה אל השלב הבא בחייה כשהיא פנויה, נקיה, אחרי חיטוי ונראית במיטבה. כאמור, שירותים אלה מוצעים לא רק עבור דירות פרטיות, והדברים נכונים גם לגבי מפעלים, בתי עסק, חנויות, מחסנים ומקלטים וכל מבנה או חלל אחר שאתם מעוניינים לפנות.
תגיות דירה | פינוי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקשר שבין פינוי תכולת דירה לאספנות
    נווית 03/2016/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה מצוינת ומועילה, רק שחסרה בה התייחסות לקשר שבין פינוי תכולת דירה לפריטי אספנות. לא הרבה אנשים יודעים אבל הניירת, הספרים והחפצים הישנים בדירות הסבים נחשבים לפריטי אספנות נחשקים. חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקראו מה בתכולת הדירה של סבא עשוי להיות בעל ערך.
    סגור