תוכן שיווקי

לא רק פינוי

תוכן מקודם |
כתיבת מומחים (צילום shutterstock)
פינוי דירה הוא שירות שתזדקקו אולי פעם או פעמיים לאורך כל חייכם, ואולי גם זה לא, אבל כאשר אתם מגיעים לרגע בו עליכם לפנות את הדירה מכל סיבה שהיא, כל הסטטיסטיקה לא משנה במאום, וברגע הזה אתם רוצים שלצידכם תעמוד חברת פינוי מקצועית שתבטיח תהליך מקצועי, בטוח, זהיר ויסודי של פינוי הדירה שלכם, כך שאתם תוכלו ליהנות מתוצאות הפינוי במהירות, ומבלי שהייתם צריכים להקדיש מחשבה, דאגה או דקה אחת לכל התהליך, ואלה בדיוק הקווים המנחים של חוויית השירות שאותה רוצה להציע לכם חברת מומחה פינוי דירה.
חברת פינוי מקצועית עם שלל יכולות מתקדמות
חברת מומחה פינוי דירה היא חברת פינוי מקצועית, הפעילה בשוק הפינוי לאורך שנים ארוכות, בהן רכשה החברה יכולות מקצועיות בכל הרמות, במיוחד בזכות המעורבות שלה בכל סוגי שירותי הפינוי מול כל מגזרי המשק. החברה מבצעת פינוי של דירות, ולצד זאת גם פינוי מפעלים, מחסני מזון, משרדים, בתי עסק, חנויות, פסולת סביבתית, דירות של אגרנים כפייתיים וכדומה, ובכל משימת פינוי כזאת צוברת החברה עוד ניסיון, עוד ידע מקצועי ועוד יכולות מתקדמות.
חוויית שירות יוצאת דופן לכל לקוחות החברה
אך יכולות מקצועיות הוא לא הדבר היחיד, שצוברת חברת מומחה פינוי דירה, ולצד זאת מקפידה החברה על מתן חוויית שירות יוצאת דופן לכל לקוח ולקוח. מומחה פינוי דירה מודעת למשל לכך שכל משימת פינוי היא משימה אליה נלוות משימות נוספות שיש לבצע כמו ניקיון הדירה לאחר הפינוי, אולי אפילו חיטוי שלה, ואולי אפילו שיפוץ של הדירה. בהתאם לכך, מציעה החברה סט של שירותים משלימים המיועדים לאפשר ללקוח להכין את הדירה לכל מטרה, והכל תחת קורת גג אחת.
שירות לקוחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר
לצד שירות מקצועי, מקפידה החברה גם על סטנדרטים גבוהים של שירות לקוחות, ובכלל זה מציעה אפשרויות לביצוע המשימה עם ביטוחים על פי דרישות הלקוח, וזאת לצד הביטוחים המופעלים על ידי החברה בצורה אוטומטית בכל משימת פינוי. החברה מקפידה על הגעה בשעה שנקבעה וסיום המשימה במסגרת לוחות הזמנים שהוגדרו, ביצוע העובדה בצורה שקטה, רגועה ונקיה מבלי להטריד את מנוחת השכנים, ניקיון מסלול הפינוי בתום המשימה ומתן מענה מלא לכל דרישות הלקוח.
צוות עובדים מיומנים
לרשות החברה צוות עובדים מקצועיים ומיומנים, העוברים הכשרות תקופתיות סביב כל סוגי שירותי החברה, ומלווים אותה עוד מימיה הראשונים. צוות העובדים מגיע לכל משימה כשהוא מצוייד במיטב הציוד המקצועי הנדרש לפירוק פריטי ריהוט, ובשלל אמצעי שינוע המאפשרים להתמודד עם כל אתגר פינוי ללא קשר למשקל, גודל, מצב התכולה או הקומה ממנה יש לפנות אותה.
כלים מקצועיים ואמצעי שינוע מתקדמים
בתוך כך, מציעה חברת מומחה פינוי דירה גם שירות של פינוי באמצעות מנוף, וזאת במקרים בהם אין יכולת לבצע את הפינוי דרך חדר המדרגות או המעלית. שירות זה מסופק בכל מצב לרבות פינוי של דירה בקומה אחרונה בבניין רב קומות, ומסופק על פי רישיונות מסודרים של החברה ושל צוות העובדים המפעילים את המנוף ואחראים על כל נושא הבטיחות לאורך התהליך.
חברה יוצאת דופן המציעה שירות מקצועי יוצא דופן
חברת מומחה פינוי דירה היא בהחלט דוגמא לחברה מקצועית ויוצאת דופן בתוך שוק המבוסס במרביתו על סטנדרטים נמוכים למדי, חברה השומרת על אינטגריטי מקצועי, חיה את עולם הפינוי מדי יום ביומו, ומקפידה להציע לכל לקוחותיה את הטוב ביותר שלו הם יכולים לצפות, ובמרבית המקרים אף מעבר לכך.
תגיות דירה | פינוי
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה טובה. חבל שאין התייחסות לקשר שבין פינוי דירה לאספנות
    יוסף האוסף 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם ירשתם דירה המכילה פריטים ישנים כמו ספרים או מסמכים או תקליטים או כל פריט ישראלי משנות ה 50 קחו בחשבון שיש מצב שמדובר על פריט אספני בעל ערך כספי. לפרטים נוספים חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף"
    סגור
  • נכון מאוד
    שלי 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שאפשר לעשות רווח נאה מפריטי אספנות. בעזרת הערכה נכונה וחברה מקצועית תוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר למוצר.. כמו יוסף יש עוד חברות בשוק שעושות עבודה מצויינת, אחת מהן היא עדי פינויים.
    סגור
  • נכון מאוד
    שלי 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שאפשר לעשות רווח נאה מפריטי אספנות. בעזרת הערכה נכונה וחברה מקצועית תוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר למוצר.. כמו יוסף יש עוד חברות בשוק שעושות עבודה מצויינת, אחת מהן היא עדי פינויים. http://www.adigalit.co.il/
    סגור