תוכן שיווקי

מור השתלות שיניים

תוכן מקודם |
כתיבת מומחים (צילום shutterstock)
סתימה בשן, עקירת שן, אפילו טיפול שורש, כל אלה הם טיפולים שאפשר בהחלט לבצע אצל רופא השיניים הפרטי ואפילו במרפאת השיניים של קופת החולים. כמובן שמדובר בטיפולים מאוד מקצועיים, אך כל רופא שיניים שקיבל הסמכה רשמית אוחז ביכולות המקצועיות הנדרשות לביצועם. יחד עם זאת, עולם רפואת השיניים התפתח מאוד בעשורים האחרונים, ועם ההתפתחות הזאת נוספו שלל טיפולים בעלי רמת מורכבות גבוהה, הדורשת יכולות מקצועיות גבוהות, וזה בדיוק מה שמציעה מרפאת השיניים מור השתלות שיניים בתל אביב.
מרפאה מודרנית ועכשווית בניהול בכיר
מור השתלות שיניים היא מרפאת שיניים מודרנית, עכשווית ומאוד מקצועית, מנוהלת על ידי ד"ר עמי ויז'נסקי, בוגר החוג לרפואת שיניים באוניברסיטה העברית, בעל וותק של 35 שנה, ובעל רישיון לניהול פרקטיקה מקצועית במדינת ניו יורק. כיום נחשב ד"ר ויז'נסקי לאחד מרופאי השיניים הבכירים בישראל, וזאת על סמך יכולות אותן רכש לאורך שנים ארוכות במקצוע, יכולות סביב פיתוח מתודולוגיות וטכניקות עבודה מתקדמות לטיפולי שיניים מורכבים, המסופקים כיום במרפאה.
חוויה מקצועית ואישית יוצאת דופן
מרפאת מור השתלות שיניים מציעה חוויית טיפול יוצאת דופן, הן בהיבט המקצועי והן בהיבט החווייתי. המרפאה מעוצבת בסגנון מודרני ומוקפד, ממוקמת בלב תל אביב, בעלת אווירה נינוחה, רגועה ועכשווית, מאויישת על ידי צוות אדמיניסטרטיבי מקצועי ומסביר פנים, צוות רופאי שיניים בכירים ובעלי ניסיון מקצועי רב, בניהולו של ד"ר ויז'נסקי המנצח על כל פעילות הטיפולים במרפאה.
מגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים
במרפאת מור השתלות שיניים ניתן לקבל טיפולים מורכבים במגוון תחומים לרבות השתלות שיניים ביום אחד, טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, טיפולים אסתטיים לשיניים, החלפת שיניים, הרמת סינוסים, הרמת רכס, שיקום הפה ועוד. במרפאה חדר ניתוח מאובזר ומאוייש על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, לרבות נוכחות של רופא מרדים, צוות חדר ניתוח וכל המכשור המתקדם והתשתית הרפואית הנדרשת לביצוע כל סוגי הטיפולים המבוצעים בחדר ניתוח קלאסי.
צוות רפואי מקצועי העובר הכשרות מקצועיות תקופתיות
בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים אותם מביא ד"ר ויז'נסקי אל מרפאת מור השתלות שיניים, מקפידה החברה על רמה מקצועית יוצאת דופן של כל הצוות המקצועי, ומעניקה הכשרות תקופתיות לכל הצוות המקצועי, הן במסגרת הכשרות רענון והן במסגרת התעדכנות והשתלמויות בטכנולוגיות וטכניקות טיפול חדשות וחדשניות. בזכות מדיניות זו, יכולה מרפאת מור השתלות שיניים להבטיח את הטיפולים המתקדמים ביותר על פי הסטנדרטים העדכניים ביותר ובאמצעות הציוד המקצועי המתקדם ביותר.
מובילים גם בזירה הבינלאומית ובתחום תיירות המרפא
מרפאת מור השתלות שיניים בניהולו של ד"ר עמי ויז'נסקי נחשבת למרפאת שיניים מובילה לא רק בזירה הישראלית, אלא גם בזירה הבינלאומית. המרפאה מציעה את כל מגוון הטיפולים גם במסגרת תיירות מרפא לפציינטים המגיעים ממדינות זרות במיוחד לקבלת טיפול על ידי ד"ר ויז'נסקי. בזכות הטכנולוגיות החדישות והאמצעים העומדים לרשות המרפאה, ניתן להשלים סדרה שלמה של טיפולים בתוך זמן קצר של מספר ימים, לרבות ביצוע השתלות שיניים ביום אחד.
המרפאה שחיפשתם לביצוע טיפולי שיניים מורכבים ומתקדמים
כאמור, את טיפולי השיניים השוטפים שאתם זקוקים להם תוכלו להמשיך ולקבל אצל הרופא הפרטי שלם, אם כי גם את הטיפולים הללו מציעה מרפאת מור השתלות שיניים, וגם אותם מציעה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם רפואת השיניים. יחד עם זאת, אם אתם זקוקים לטיפול מורכב וייחודי, ורוצים להבטיח שהטיפול יבוצע בצורה מושלמת ויחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות, מרפאת מור השתלות שיניים http://www.idic.co.il/ היא המרפאה שחיפשתם.
תגיות שיניים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה