תוכן שיווקי

קסם הנירוסטה

תוכן מקודם |
כתיבת מומחים (צילום shutterstock)
לרהט את הבית עם ריהוט נירוסטה היא בחירה שמשקפת סטייל מודרני וסטנדרטים גבוהים. מתכת הוא חומר גלם שכיח בעולם הריהוט, אם כי במרבית המקרים, תפקידו מסתכם בהענקת חוזק מבני באמצעות שלד מתכת או למטרות עיטור בלבד. ריהוט נירוסטה הוא עולם אחר לגמרי, עולם של רהיטים עשויים נירוסטה בעיצוב מודרני על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם הריהוט, וזה הוא בדיוק תחום ההתמחות של חברת קסם הנירוסטה.
חברה וותיקה ומקצועית
קסם הנירוסטה היא חברה וותיקה בעלת יותר מ 45 שנות ניסיון בעולם הריהוט, ו 15 שנות התמחות בתחום רהיטי הנירוסטה. לאורך השנים בנתה החברה מבחר גדול של פריטי ריהוט יוצאי דופן לרבות שולחנות לסלון, כסאות, שידות, מערכות ישיבה, מעקות ועוד. החברה ממוקמת באזור התעשייה בראשון לציון, שם גם ניתן להתרשם מכל מבחר הפריטים המוצעים על ידי החברה.
מגוון דגמי מדף וייצור בהתאמה אישית
בהזמנה מקסם הנירוסטה, באפשרותכם להזמין מגוון דגמי ריהוט ישירות מן המדף, דגמים שעוצבו ותוכננו על ידי צוות אנשי המקצוע בחברה, או להזמין כל פריט ריהוט שתרצו בהתאמה אישית. במסגרת תהליכי ההתאמה האישית, מספקת החברה תמיכה מקצועית לכל אורך הדרך, ומצמידה ללקוח איש מקצוע מתחום העיצוב על מנת להבטיח שכל בחירות העיצוב עולות בקנה אחד עם העקרונות העיצוביים וההנדסיים של עולם ריהוט הנירוסטה.
ריהוט היי-אנד למגזר הפרטי ומגזרים נוספים
חברת קסם הנירוסטה היא אחת החברות היחידות בישראל, שלקחה את מתכת הנירוסטה אל עולם ריהוט ההיי-אנד עבור המגזר הפרטי, ובהתאם לכך מקפידה על רמה גבוהה מאוד של גימור, ליטוש, הברקה ותכנון. בנוסף לכך, עובדת חברה עם חברות ולקוחות מכל מגזרי המשק, ובכלל זה מספקת גם ריהוט נירוסטה קלאסי וייחודי למפעלי תעשייה ובתי עסק, במיוחד בענפי המזון והתרופות.
ייעוץ וליווי מקצועי לכל לקוח
בהזמנת ריהוט נירוסטה בקסם הנירוסטה, תוכלו לבחור את סוג הנירוסטה המועדף עליכם, בעיקר כתלות במסגרת התקציב העומדת לרשותכם. סוגים שונים של נירוסטה מציגים רמת עמידות שונה לאורך זמן, ובכל מקרה רמת עמידות הגבוהה יותר באופן משמעותי מכל מתכת אחרת. על אף שבחירת סוג הנירוסטה נתונה ללקוח באופן מלא, צוות אנשי המקצוע של החברה מעניק לכל לקוח את ההכוונה הנדרשת, לרבות פירוט היתרונות והחסרונות של כל סוג, וסיוע בהגעה להחלטה הנכונה ביותר עבור הלקוח.
תהליכי תכנון מובנים ומקצועיים
כל תהליכי הייצור של ריהוט נירוסטה בחברה, עוברים תהליך מסודר ומובנה של תכנון, עיצוב וייצור על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, לרבות מחשבה מעמיקה על נושא נוחות, השתלבות במרחב, חיסכון בשטח, נראות ואסתטיקה, קווי עיצוב וכדומה. כמו כן, מקפידה החברה על חידוש מגוון הדגמים המוצעים על ידה, על פי מיטב הטרנדים החמים ביותר בעולם עיצוב הרהיטים בכלל ועיצוב הנירוסטה בפרט.
סטנדרטים גבוהים בכל שלבי העיצוב והייצור
החברה מקפידה על תהליך מקצועי של בחירת חומרי גלם, ומציעה מגוון רחב של אפשרויות לשילוב חומרי גלם, לרבות נירוסטה, עץ, זכוכית, פולימר מוקשח, אבן, שיש, אלומיניום ועוד. כמו כן, מציעה החברה שירות לקוחות יוצא דופן הכולל ליווי של הלקוח בכל התהליך המקצועי של בחירת הריהוט המתאים ביותר, מתן ייעוץ מקצועי בכל אבן דרך בתהליך ההזמנה וכמובן אחריות מלאה על כל הפריטים המסופקים.
בקרת איכות לכל פריט
על מנת להבטיח את הסטנדרטים הגבוהים עליהם מקפידה החברה, כל פריט ופריט שיוצא מקו הייצור עובר תהליך יסודי של בקרת איכות, ועל פי הצורך מבוצעים בו תיקונים וליטושים אחרונים עד לקבלת התוצר הסופי ברמה הנדרשת. אם אתם מחפשים מקום להזמין בו ריהוט נירוסטה לבית, למשרד, למפעל או לעסק, קסם הנירוסטה http://kesemrl.co.il/ הוא המקום.
תגיות בית | משרדים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה