תוכן שיווקי

כסאות מנהלים ארגונומיים, סימון פתרונות ישיבה

תוכן מקודם |
kisa (צילום kisa)
כסאות משרדיים בכלל וכסאות מנהלים בפרט מיוצרים כיום באמצעות מה שמכונה תחום הנדסת אנוש (ארגונומיה). תחום זה נועד בין היתר לצרכי תכנון וייצור של כסאות משרדיים המותאמים לסביבת העבודה המודרנית בה ישיבה ממושכת על גבי כסא מנהלים או כל כסא משרדי אחר הינה צורך הכרחי במהלך יום העבודה.
כסא מנהלים –מה באמת חשוב?
במידה וגם אתם עומדים לקראת רכישתו של כסא מנהלים חדש, חשוב שתשמרו על מספר כללים בכל הנוגע להליך בחירת הכסא:
  1. וודאו שהכסא אותו אתם רוכשים כולל משענת גב המותאמת לתמיכה בעקמומיות הטבעית המופיעה בעמוד השדרה.
  2. וודאו שאתם רוכשים כסא מנהלים המותאם למשקל ומבנה גופכם. כיום, ישנם מספר דגמים של כסאות משרדיים המאפשרים התאמה מקסימאלית בין משקל הגוף לבין מבנה הכסא.
  3. רכשו כסא מנהלים הכולל בתוכו ספוג יצוק אשר איננו נשחק עם הזמן. ספוג רגיל או ספוג ממוחזר הם סוגי ספוג הנשחקים עם הזמן ולאחר מספר חודשים שכבת הספוג נשחקת ומאבדת מחיוניותה.
  4. רכשו כסא מנהלים עם ידיות מתכווננות. מומלץ לרכוש כסאות עם ידיות המיוצרות ממתכת כאשר המשטח העליון של הידיות מיוצר מגומי רך.
זכרו- כסא מנהלים איכותי הינו כסא המספק תמיכה לעמוד השדרה גם לאחר ישיבה רצופה בת מספר שעות, וכל זאת ללא הרגשת אי נוחות.
סימון פתרונות ישיבה, מספקת פתרונות ישיבה איכותיים! נחשבת למובילה בתחומה בישראל, "סימון פתרונות ישיבה" מציע מגוון רחב של כסאות ארגונומיים וכן ייעוץ חינם אתם מוזמנים להיכנס לאתר הבית של סימון ולהתרשם: כסאות מנהלים
לקבלת ייעוץ בנושא פתרונות ישיבה: http://www.simon.org.il  \ טל: 03-5370150
כסאות מנהלים- מה חשוב לוודא לפני הרכישה
לאחר שביצעתם סקר שוק השוואתי בנוגע למחיר אותו תדרשו לשלם עבור כסא מנהלים, ולאחר שבחנתם בצורה מעמיקה את ההבדלים באיכויות המשתנות של הכסאות המוצעים לכם, אנו ממליצים לכם לבחור את המקום באמצעותו תרכשו את כסא המנהלים הבא שלכם בהתאם לפרמטרים הבאים:
  • ניסיון מקצועי –וודאו שהמקום באמצעותו אתם רוכשים את כסא המנהלים הינו בית עסק מקצועי העוסק בשיווק ומכירת כסאות משרדיים מזה מספר שנים.
  • אחריות-וודאו שאתם מקבלים תעודת אחריות בגין הרכישה- שימו לב- מקומות מובילים בתחום שיווק ומכירת כסאות מנהלים מעמידים לרשותכם תקופת אחריות הנעה בין שנה לשלוש שנים.
  • שירותי הובלה והרכבה- בדקו האם מחיר הכסא כולל בתוכו שירותי הרכבה והובלה למשרדכם, ובמידה ולא בדקו מהו המחיר הנדרש לצורך כך. כסא מנהלים איכותי ויוקרתי מומלץ שיהיה מורכב אך ורק על ידי אנשי מקצוע.
בנוסף לכל אלו, אנו ממליצים לכם לרכוש כסאות מנהלים אך ורק ממקומות בהם עומד לרשותכם היצע איכותי ומגוון של כסאות המותאמים לסגנונות העיצוב של משרדכם.
תגיות מנהלים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה