תוכן שיווקי

המדריך המלא לניתוחי הגדלת שדיים

תוכן מקודם |
shada (צילום shada)
חולמת על חזה יפה ומעוצב? זה הזמן לדעת הכול על ניתוחי הגדלת שדיים המתבצעים ע"י המומחים במרכז וינקלר קליניק.
"ניתוחי הגדלת שדיים הינם הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בארץ ובעולם, והדבר מעיד על שביעות רצון גבוהה במיוחד בקרב המטופלות", מסביר לנו ד"ר נמרוד פרבר, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית במרכז המומחים וינקלר קליניק. "ניתוחים אלו" מציין ד"ר פרבר, "הינם ניתוחים קצרים הנמשכים כשעה והם מיושמים תחת הרדמה כללית. בתום הניתוח מתבצעת חבישה הדוקה של בית החזה למשך 4-6 ימים, כאשר מרבית התפרים הינם תפרים נמסים ןאת שאר התפרים מוציאים כעבור עשרה ימים"
מהם שתלי הסיליקון וכיצד קובעים את גודל השתל הנכון?
"משתלי הסיליקון בהם משתמשים בניתוחים להגדלת חזה, מצויים בשימוש זה למעלה מ-25 שנה" מסביר לנו ד"ר נמרוד פרבר, "כאשר בשנים האחרונות חלו תמורות משמעותיות בכל הנוגע לאיכויות השתל, אורך חייו ואף צורתו. בחירת גודל השתל חייבת להתבצע בהתאם למשקל ומבנה גופה של המועמדת לניתוח, וזאת לצרכי יצירת מראה נשי וטבעי של השדיים התואם את פרופורציות הגוף הנכונות"... אנו בוינקלר קליניק עובדים עם משתלים אמריקאים מאושרי FDA  מתוצרת חברת מנטור.
מהו ההליך הניתוחי להגדלת שדיים?
"ניתוחי הגדלת שדיים ניתן לבצע מגיל 16 (בהתאם להתפתחות ההורמונלית)..במהלך הניתוח מונחים שתלי הסיליקון דרך חתך קטן מתחת לקפל התת שדי או דרך בית השחי, כאשר בהתאם לגודל השתל ומבנה גופה של המטופלת, המנתח מחליט היכן למקם את השתלים, מתחת לשריר החזה או בין רקמת השד לשריר החזה". כתבה נוספת, פרופסור אייל וינקלר
האם ישנן הכנות מיוחדות לקראת הניתוח?
"נשים המיועדות לניתוח הגדלת שדיים נדרשות לבצע בדיקות דם שגרתיות וא.ק.ג, וכן אולטרה-סאונד שד או ממוגרפיה, לפני הניתוח. מעבר לכך, ישנן הנחיות כלליות כגון: הפסקת נטילת תרופות המדללות את הדם כשבועיים לפני הניתוח, הפסקת עישון במידת הצורך שלושה שבועות לפני מועד הניתוח.  
מהו תהליך ההחלמה מהניתוח
"תהליך ההחלמה הראשוני מניתוח זה" מסביר ד"ר נמרוד פרבר, "נמשך כ 10 ימים. במהלך תקופה זו, המטופלת עלולה לחוש כאב באזור החזה. והחבישה לעיתים אינה נוחה או מציקה.
לאחר הסרת החבישה במרפאה המנותחת מצוידת בחזיית ספורט. עליה להיות 6 שבועות עם חזייה זו. בתוקפה זו יש גם להימנע מפעילות ספורט מאומצת של פלג הגוף העליון.
לסיכום: ניתוח להגדלת שדיים הינו ניתוח נפוץ ביותר המבוצע בהצלחה רבה בכל רחבי העולם זה שנים רבות. זהו הליך קצר ופשוט יחסית המאפשר לנשים שאינן חשות שלמות עם חלק זה של גופן להשיג את המראה שהן רוצות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה