תוכן שיווקי

רשת חנויות האופטיקה אי אופטיק בדרך לסניף השישי

תוכן מקודם |
opticyanir (צילום opticyanir)
I-OPTIC אי אופטיק שבבעלות האופטומטריסטים ואנשי העסקים יניר סודאי ועידן שמואל, עתידה להשיק את הסניף השישי בתחילת 2017. יצאנו לשטח על מנת לראות את ההצלחה בעיניים.
"אני ועידן חברי ילדות וזה אולי מה שמסביר את סוד ההצלחה של השותפות העסקית בינינו" מספר לנו האופטומטריסט ואיש העסקים יניר סודאי, מבעלי רשת חנויות האופטיקה I-OPTIC המצויה בימים אלו בהליכים מואצים לקראת השקתו של הסניף השישי, "ההיכרות האישית ביני לבין עידן היא רבת שנים והיא הפכה לשותפות עסקית בשנת 2003, כאשר כל אחד מאיתנו סיים את לימודיו האקדמאיים בתחום האופטיקה והחלטנו על הקמת הרשת".
רשת חנויות האופטיקה I-OPTIC נוסדה על ידי צמד האופטומטריסטים יניר סודאי ועידן שמואל בשנת 2003, כאשר הסניף הראשון נפתח במתחם מגדל משה אביב ברמת גן. במהלך השנים הרשת צמחה והתפתחה וכיום היא מונה חמישה סניפים הממוקמים ברמת גן, פתח תקווה, הרצליה, תל אביב-רחוב ירמיהו וסניף הדגל בקניות רמת אביב. לאתר הבית של רשת אי אופטיק לחצו: http://i-optic.co.il
"הסניף החדש עתיד להיפתח בקניון גינדי TLV שבמתחם השוק הסיטונאי" מספר לנו יניר סודאי, "ובדומה לכל סניף אחר המופעל על ידינו, גם הוא עתיד להיות מאובזר בציוד המוביל והמתקדם מסוגו בענף האופטיקה ובזוגות משקפי הראייה והשמש של המותגים המובילים והנחשבים ביותר בשוק".
האופטומטריסט יניר סודאי רכש את השכלתו בענף האופטיקה במסגרת לימודי תואר ראשון ושני באוניברסיטת Pco, salus שבארצות הברית, ולאורך תקופת הלימודים הוא התמקצע בתחום האופטיקה במסגרת ניהול חנויות ענק בתחום האופטיקה ברחבי ארצות הברית.
"המנטאליות האמריקאית בכל הנוגע לניהול עסקים" מסביר לנו יניר סודאי, "היוותה עבורי מודל לחיקוי בכל הנוגע להקמת I-OPTIC, כאשר החזון העסקי שלי ושל עידן הוא להעמיד לרשות כל אחד ואחת מלקוחות הרשת את הסטנדרטים האמריקאיים בכל הנוגע לשירות, מקצועיות ואיכות בבואם לרכוש משקפי ראייה או שמש".
החזון העסקי עליו מדבר יניר סודאי, הוביל לכך שרשת I-OPTIC  נחשבת למקום המועדף על סלבריטאים ומובילי דעת קהל בבואם לבחור משקפיים, ובסניפי הרשת תוכלו לפגוש בעשרות אנשי ציבור, אומנים, מוסיקאים וסלבריטאים המפקידים את עיניהם בידיים המסורות והמקצועיות של צמד האופטומטריסטים יניר סודאי ועידן שמואל.
"אנחנו ברשת I-OPTIC" מציין יניר סודאי, "מעניקים דגש רב של מתן שירות אישי בסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו, כאשר בנוסף אליי ולעידן, הרשת מונה צוות מקצועי של שמונה אופטומטריסטים, שני אופטיקאים וצוות מיומן ומנוסה של יועצי מכירה בכל אחד מהסניפים".
תגיות עיניים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה