תוכן שיווקי

כמה פרטים שחשוב לדעת על מעקות זכוכית

תוכן מקודם |
oryon (צילום oryon)
עיצוב פנים של מבנה, דירה או משרד זהו תהליך אשר בדרך כלל  לוקח זמן, אנרגיה,  ולא מעט כסף. מסיבה זו, כל מי שמשקיע כל כך הרבה, מצפה לתוצאה טובה, יפה ואופנתית. בשנים האחרונות, בדגש על המאה העשרים ואחת, אפשר לראות שהמוצר אשר תופס יותר ויותר תשומת לב בעיצובי פנים  הוא  הזכוכית.
לזכוכית יתרונות רבים, זהו חומר קשיח, יכול להגיע במגוון רחב של צורות, ניתן להשתמש בו למוצרים רבים כמו שולחנות, חיפויים, ומעקות, ומעל הכול, נראה טוב ואלגנטי ביותר שאלו הם בין הדברים החשובים ביותר לכל מעצב פנים. עם כל היתרונות הרבים של הזכוכית אחד היתרונות העיצוביים שלה בתקופה האחרונה, היא שהיא יכולה להגיע במגוון צבעים, שקיפויות ואפילו טכנולוגיות חדישות מה שמאפשר מרווח תנועה גדול בכל הקשור לתכנון ועיצוב המרחב. כאשר ניגשים לבחור את עיצוב הזכוכית המתאים עבורכם, חשוב מאוד לגשת לחברה שתוכל להראות מגוון רחב של אפשרויות, כמו חברת אוריון גלאס שזו חברה בכירה ומוכרת בתחום הזיגוג, בעיקר בעבודות היפות שלה והמקצועיות הבלתי מתפשרת שלה.
למה מעקות זכוכית?
כפי שהוזכר, אחד הדברים החשובים כאשר מעצבים מתחם הוא המראה הייחודי והיפה שלו, כאשר מדובר במבנים בהם קיים מעבר בין קומות שנמצא בתוך המבנה, באזור גלוי, חשוב מאוד שאותם מעברים יהיו חלק מהמראה הכללי וקשורים ישירות לעיצוב. מסיבה זו, אין כמו מעקה זכוכית מעוצב, שיתאים למראה המודרני, החדיש, ויוכל להשתלב באופן מושלם עם שאר החלל ואף לפעמים להיות "בלתי נראה" בזכות האופי השקוף של הזכוכית. מעקות זכוכית זוהי לא המצאה חדשה, למעשה, זהו אחד הפריטים הפופולאריים בענף הבנייה ולכן אפשר לראות מעקות זכוכית כמעט בכל מקום, בין אם זה במשרדים של חברות גדולות, מתחמי בילוי כמו קניונים, וכיום באופן לא מפתיע גם בבתים פרטיים של אנשים. מעקות זכוכית בכל מקום מוסיפים יוקרה, מראה איכותי ואפשרויות בלתי מוגבלות בגודל בצורה, ובצבע. אוריון גלאס יציגו לכם מבחר עצום של מעקות זכוכית יפים ביותר, עם עיצוב חדיש המאפשר שילוב עם עץ למראה קלאסי, או שילוב עם מתכת למראה מודרני ויותר.
לפרטים נוספים על מעקות זכוכית לחצו לאתר הבית של אוריון גלאס
בטיחות של מעקות זכוכית
כפי שהוזכר, מעקות זכוכית מופיעים במקומות רבים ונראה כבר שהדבר הפך למוצר שבשגרה. עם זאת, לעיתים אפשר לפגוש מסתייגים אשר דואגים מפאת הבטיחות של מוצר זכוכית ובפרט מוצר שהבטיחות שלו חשובה מאין כמוה כמו מעקה זכוכית. הדאגה מהבטיחות אינה מפתיעה שכן מרבית האנשים מכירים את הזכוכיות הביתיות הדקות אשר נשברות בנפילה ונסדקות ממכה. הסטיגמה הזו אינה תקפה כאשר מדובר בזכוכית המשמשת לעיצוב פנים ובנייה, שכן היא נוצרת באופן שונה מעט, בדרך כלל תהיה עבה יותר, ומעל הכול תהיה גם חזקה יותר עד כדי כך שכיום קיימים מקומות שמזמינים זכוכי משוריינת להתקנה. באוריון גלאס תוכלו למצוא מגוון רחב של זכוכיות שיתאימו לצרכים המיוחדים שלכם, ויבטיחו מוצר עם רמת בטיחות גבוהה ביותר כך שתוכלו להתעלם מכל דאגה וחשש ולהיות רגועים שהעיצוב שבחרתם גם יפה וגם בטוח.
תגיות בטיחות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה