תוכן שיווקי

צביעת חדרכם: אדום אש או כחול עמוק?

תוכן מקודם |
bedroom (צילום יח"צ)
חשבתם פעם על חדרי שינה? ושאנחנו שואלים זאת אנחנו מתכוונים – האם באמת עצרתם כמה דקות והשקעתם מחשבה על חדר השינה שלכם? נשמע מוזר? מדוע? הרי חדר השינה הוא חדר די חשוב לא? למעשה, כנראה שהוא אחד מהחדרים החשובים בבית ולכן גם עיצובו – וודאי, צביעתו.
צביעת חדר שינה על פי האישיות שלכם
אז, מה מתאים לכן? אדום לוהט כזה ש"מניע לפעולה", או "כחול עמוק" שמייצר תחושת שלווה? הנה אנחנו שוב שואלים - איך אתם רוצים את חדר השינה שלכם? תהיתם על כך פעם? האם עצרתם לחשוב – רגע לפני שהחלטתם לצבוע את חדר השינה בלבן – על האופציות האחרות?
שלא כמו עבודות צבע אחרות, חדר השינה יכול לתת ביטוי לרגשות נוספים מאחר ומדובר בחדר אינטימי שבו יותר קל להביא לידי ביטוי את השיגעונות שלכם (בדמות קיר אדום לדוגמה) – דבר שלא תעזו לעשות בסלון.
מה ההבדל בין צביעת חדר השינה עבור רווקים לעומת זוגות?
בין אם אתם רווקים ובין אם אתם נשואים, לחדר השינה מגוון יעדים והשאלה שעולה היא איזה תחושות הוא ימלא עבורכם? נכון שיש מרכיבים כמו אישיות, מגדר, סטטוס ועוד – אך כך או כך – מדובר בחדר חשוב בבית ולכן גם שווה להשקיע מחשבה אודות מלאכת הצביעה – אז, מה הצרכים שלכם מחדר השינה – האם הוא בעיקר מקום מפלט מסוף היום? כזה שאתם מגיעים אליו ממתינים לו בכמיהה וקורסים למיטה? או האם "לישון זה לחלשים", ומבחינתכם – כמה שפחות זמן לבלות זמן, עדיף? כאמור, יש מגוון שאלות שצריכות להישאל במסגרת צביעת חדר השינה – ואם שאלות אלו רלוונטיים עבורכם, אז ודאי שהן רלוונטיות עבור מי מכם שכבר יש לו ילדים שכן גם להם מגיע להתאים את צבעי החדר בו הם ישנים לצרכיהם, אישיותם, ותחושותיהם. על צביעת חדרי השינה של הילדים  - בפסקה הבאה אך משפט קצר לפני כן – מאחר שחדר השינה קטן יחסית, תוכלו לצבוע אותו בעצמכם. לא מדובר כאן בצביעה של בית שלם עם כל המשתמע מכך. יתירה מכך, צביעת דירה במחיר זול אפשרית בהחלט על ידי ביצוע העבודה בעצמכם או בשילוב עם בעל מקצוע במקומות בעייתיים.
צביעת חדר השינה של הילדים
אז, אנחנו מעוניינים לתת כמה טיפים לאלו מכם שהחלו במלאכת בניית בית בישראל, ונתחיל קודם עם כמה המלצות למי שכבר מימש את מצוות פרו ורבו. אם יש לכם ילדים מומלץ להתאים את צביעת החדרים על פי אופיים או על פי מסרים שאתם רוצים להעביר להם. כך למשל חדר שמשלב מגוון צבעים יכול לסייע ולדרבן ילד "רדום" וחדר עם צבעים "מרדימים" , יכול לסייע לייצר תחושת שקט ומרגוע, עבור ילד תזזיתי. אל תטעו אנחנו לא חושבים שאחת מהתכונות הללו שלילית או חיובית, הכוונה היא שרק אתם מכירים את הילדים שלכם ואם למשל לאחד מהם קשה להירדם אז לא מן הנמנע שצבעים דומיננטיים ובוהקים, יקשו עליכם במלאכת ההרדמה.
צביעת חדר הילדים – החלטה משותפת
כמובן, אם מדובר בילדים בוגרים יחסית ניתן ומומלץ להחליט אודות צביעת החדר – יחד איתם. בכך, תוכלו להפוך את הדבר לחוויה משפחתית ולאפשר לילד תחושה שיש לו שליטה ועצמאות ויכולת לבטא עצמו במבצרו – דבר שייצר עבורו תחושה של "מקום בטוח" בו הוא יכול להיות הוא ולהרגיש חופשי ובכך גם תעבירו לו את המסר שאתם מכבדים את רצונותיו ומאפשרים לו לקחת חלק אקטיבי בעיצוב וצביעת החדר בו הוא ישן.
זוג צעיר? אל תהיו צבועים – אנחנו יודעים מה עובר לכם בראש (קריצה)
אנחנו לא באמת רוצים להיכנס לכם לחדר המיטות, ובכל זאת, נאמר כמה מילים בנושא: אם אין לכם ילדים אך אתם מתכננים לייצר כנופיה שכזו אז גם בנושא זה צביעה מתוכננת יכולה לסייע. כך למשל שווה להוסיף "פינות מיוחדות" – "פינות תשוקה" אם תרצו לקרוא לזה כך שתצבענה בצבעים מלאי חייתיות – אדום, אפרסק חזק. או ערבוב של צבעים מתנגשים ש"מייצרים רעש". לא מומלץ שכל חדר השינה יתמלא בצבעים שכאלו שכן בכל זאת חדר השינה הוא מקום המפלט שלכם לאחר יום ארוך וחשוב שהוא ידע להציע גם תחושת שלווה ושקט, ובכל זאת – כמו ב"בדיחה פרטית", יש דברים שיכולים להיות הסוד הקטן של אמא ואבא, סוג של קריצה אישית – במקרה זה, קישוט אומנותי על הקיר שרק שניכם תדעו משמעותו.
אנחנו צבעים, אבל גם רומנטיקנים
אז, רגע אחרי שהוכחנו לכם שמעבר לצביעה אנחנו יודעים לתת גם כמה עצות רומנטיות, חשוב לנו לסכם ולומר – שאם כבר הגעתם לבית חלומותיכם גם אם לא מדובר בטירה בניוקאסל אלא בדירה של 70 מטרים, כזו שעוד 20 שנה תוכלו לספר עליה את הסיפור ששמעתם מהוריכם על "הדירה הראשונה שלהם", חשוב שתתהו אודות – הסיפור שאתם רוצים לייצר. איך אתם רואים את סיפור חייכם? מה אתם רוצים שהוא יכלול? איך אתם רוצים להרגיש כשאתם מגיעים הביתה ואיך מלאכת הצביעה תוכל לסייע לכם – למממש, את מה שאתם רוצים להרגיש. אין לנו ספק שאם תקדישו לכך כמה רגעים תוך התייעצות עם צבעי איכותי וכזה שיודע גם להקשיב ולייעץ ולא רק לבוא לצבוע וללכת – תוכלו להתקדם לעבר החלום להקמת משפחה בדיקה חמה ומשפחתית, וליהנות מכל רגע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה