תוכן שיווקי

למה כדאי עם חברת SEO-VIP?

תוכן מקודם |
web (צילום יח"צ)
קידום אתרים נחשב כיום לאחד מאפיקי הפרסום האפקטיביים ביותר בעידן המודרני, הרי כל מי שמחפש מידע על מוצר או שירות מסוים ילך באופן אוטומטי למנוע החיפוש של גוגל ויחפש את מבוקשו.
המטרה של קידום אתרים, לעלות את האתר של החברה לתוצאות הראשונות, כך שכל מי שיחפש במנוע החיפוש את השירות יכול למצוא אותו בקלות רבה וליהנות מהמידע והתכנים המופיעים באתר. לעיתים נראה כי רק חברות ענק יכולות להרשות לעצמן לקדם אתר האתר, אולם לא כך הדבר כלל וכלל, גם עסקים קטנים יכולים לאפשר לעצמם ליהנות מחשיפה מרבית ברשת ולהבטיח מיקומים טובים בתעריף חודשי נמוך יחסית.
אז בואו נראה מהן האופציות מבחינת קידום
על מנת להגיע למיקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, ישנן 2 דרכים, כאשר לכל אחת יש יתרונות וחסרונות משלה, ולכן כדאי לעשות חושבים ולבחור בדרך הנוחה לכם ביותר מבחינה תקציבית וזמינות עבודה.
קידום ממומן – אפיק פרסום זה הוא נהדר עבור עסקים קטנים המעוניינים כאן ומייד להופיע בדף הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. מדובר בחבילת הקלקות אותן רוכשים מראש דרך גוגל אדוורקס, כאשר לכל הקלקה (ביטוי שאותו חיפש גולש) יש מחיר. בעלות של ביטוי מסוים תתומחר על פי הפופולריות של המילה, ככך שהיא תהיה יותר מבוקשת כך העלות שלה תהיה גבוהה יותר. לדוגמא – עורך דין פלילי, זהו ביטוי פופולרי, ולכן העלות של הביטוי תהיה גבוה. לעומת זאת, ישנם ביטויים שפחות מבוקשים והם יעלו פחות, כאשר העלות נעה בין 0.20 א' ויכולה להגיע לעשרות שקלים להקלקה!
קידום אורגני – שיטה זאת היא ארוכה יותר ואינה מיידית והיא מאפשרת להופיע בדף הראשון של גוגל תחת התוצאות הממומנות. כאן נדרשת עבודה אורגנית מורכבת על ידי מקדם אתרים המתמחה בקידום אתרים אורגני, כאשר תפקידו לבצע מגוון פעולות טכניות כדי לקדם את האתר כדוגמת – הזמנת תכנים איכותיים, סידור האתר והתאמתו למנועי החיפוש של גוגל, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים בצורה מאוזנת וכו'.
לסיכום, קידום אתרים הוא תהליך הדורש מחקר רב וביצוע תכנון ואסטרטגיה נכונה כדי להגיע לתוצאות טובות. על מנת לבחור בים שתי האופציות עליכם לדעת כמה תרצו להשקיע, האם תשלום חודשי קבוע למקדם שיבצע קידום אורגני או לבחור בקידום ממומן תקציב מראש ולשלם אחוזים מהתקציב למקדם שיבצע עבורכם אופטימיזציה מדויקת בעת הקידום הממומן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה