תוכן שיווקי

חדרי הבריחה של אניגמה

תוכן מקודם |
anigma (צילום יח"צ)
בעוד חדרי בריחה ממשיכים להיפתח ברחבי ישראל, יש מתחם אחד שמצליח לכבוש את ההרפתקנים וחובבי החידות והמסתורין. המתחם של אניגמה, שכולל שלושה חדרי בריחה מושקעים ועוד שני חדרי בריחה וירטואליים, הוא היום אחד היעדים הלוהטים באזור המרכז. איך זה קרה ומה בדיוק מחכה לכם מעבר לדלת הנעולה?
תכנון מדויק ועיצוב מרהיב
הטרנד הלוהט הזה, שאתם מכירים כאסקייפ רום, כבר לא זקוק להקדמות מיוחדות. אם בכל זאת חייתם תחת המצולות או במעמקי היער בשנים האחרונות, נציג בכל זאת את החוויה הבלתי רגילה הזו. שישים דקות, משימה אחת גדולה והמון כתבי חידה וצפנים שמחכים לכם בדרך לפתרון. כך זה מתחיל, אבל מה שקורה בתוך החדר, רגע לאחר שהדלת ננעלת ואתם נשלחים למשימה החשובה שעל הפרק, כבר תלוי בכם. כאן יידרשו שיתוף פעולה, יצירתיות והמון אנרגיות, ואם תפעלו יחד עם החברים או עם הקולגות כדי להגיע אל היעד, תגלו שהמסע הזה צבעוני ומסקרן יותר מכל מסע אחר. חדרי הבריחה של אניגמה, שתוכננו בקפידה רבה ועוצבו מתוך תשומת לב לכל פרט קטן בכל חדר, הם פשוט חוויה אחרת, סוחפת, שתרצו לחזור עליה רגע לאחר שתיגמר.
הקונספט הייחודי של אניגמה
היתרון המשמעותי של אניגמה בין שלל חדרי בריחה הפזורים בכל מקום בישראל, הוא הקונספט הייחודי של כל אחד מהחדרים. אם אתם רוצים להרגיש למשך שעה שלמה כמו אינדיאנה ג'ונס במסעותיו אחר האוצרות האבודים של המאיה, זה המקום להגשים את החלום. אם תמיד תהיתם איך ייראה הביקור שלכם בפארק היורה, הפנטזיה שלכם תהפוך למציאות. גם האתגר שמחכה לכם תחת המצולות, בצוללת הגרעינית, הוא אתגר מלהיב לא פחות. ואם כל זה עדיין לא מספיק, תוכלו לבחור חדר בריחה וירטואלי, להתחבר אל משקפי המציאות המדומה ולגלות עולם חדש, גדוש הרפתקאות ומפתיע.
למי זה מתאים?
אם אתם משתוקקים לצאת לדרך, לגלות מה המשימה שלכם ולפעול כדי לעמוד בה בהצלחה יתרה, זה בדיוק הזמן לעשות את זה. החוויה שמחכה לכם במתחם של אניגמה היא חוויה מופלאה לכל המשפחה, לדייט מקורי או לבילוי לא שגרתי עם החברים הכי טובים. אם אתם רוצים לעודד את העובדים שלכם לעבוד יחד, בשיתוף פעולה, ולגלות עד כמה היצירתיות שלהם פורצת גבולות, תוכלו להזמין אותם לאחד מחדרי הבריחה במתחם היוקרתי. תהא המטרה שלכם אשר תהא, אין ספק שבמקום הזה, בין הסיפורים הקלאסיים וכתבי החידה, תגלו כמה דברים שאולי לא ידעתם על עצמכם קודם.
תגיות חדרי בריחה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה