תוכן שיווקי

עיצוב הדירה מעלה את ערכה

תוכן מקודם |
livingroom (צילום יח"צ)
דיירים רבים המעוניינים למכור או להשכיר נכס שברשותם, מבצעים מתיחת פנים על מנות להעלות את שווי הדירה. אפילו בבית בו לא נשברו קירות, לא הוחלף מטבח ולא שונו האריחים, ניתן להגיע בתהליך עיצוב פנים מושכל לתוצאות אפקטיביות.
רענון הרהיטים, בחירה נכונה של צבעים שמאירים ומגדילים את החלל, הוספת אביזרים שמעניקים אופי ונגיעות מעניינות לחלל ועוד שדרוגים קטנים שעושים הבדל גדול.
לפניכם כמה טיפים לעיצוב אפקטיבי שיעזור לכם להרשים קונים או שוכרים פוטנציאליים.
נקי, מינימליסטי, גדול יותר
לבחירת הגוונים וכן לסגנונות הריהוט השפעה קריטית על עיצוב הדירה, על אחת כמה וכמה בדירות קטנות, צפופות, חשוכות. הקפידו על צביעת קירות בגוונים בהירים ככל שניתן, שמאירים את המרחב ויוצרים אשליה של חלל גדול יותר מכפי שהוא באמת. כמו כן, בחרו רהיטים כמו סלונים מעוצבים בגוונים שיתמזגו בצורה הרמונית עם החלל. אם רוב הפריטים בחדר בהירים, אפשר בהחלט ללכת על ספה או כורסה בצבע עז יותר שמייצר קונטרסט מעניין על הרקע הבהיר ומוסיף דינאמיות לאווירה. בכל מקרה, התאימו את גודל הרהיטים לממדי החדר – בסלונים קטנים יהיה קשה להכניס ספה ומיני וכורסא ולכן, העדיפו ספה עם שזלונג ושולחן קפה קומפקטי או בעל פלטת זכוכית לאוורור החלל.
ללא נזקי הזמן בטאץ' מרענן
כמו כל דבר, גם רהיטים וחומרי גלם מתיישנים, אבל פעולת חידוש רהיטים תסייע בעניין. זו אגב, פעילות מהנה לא פחות מאשר יעילה. אתם מוזמנים להצטייד בגוונים עמידים על בסיס מים שנחשבים לבריאים יותר. ניתן לצבוע מחדש גם חדרי ילדים מעץ מלא – העץ המלא הוא חומר טבעי ומשובח, חזק וצבעים חדשים רק ידגישו את מראהו הקסום והאצילי. באמצעות שבלונות שונות, ניתן ליצור דוגמאות ואפקטים מעניינים על הרהיטים ולהעניק להם חזות מרעננת להפליא. בחרו צבעים ידידותיים לסביבה על בסיס מים ללא כימיקלים רעילים ותיהנו מהפריט הותיק והאהוב במראה ססגוני.
טאץ' של טרנדיות
אומנם סגנונות קלאסיים נחשבים על זמניים העומדים במבחן הזמן, אבל לפעמים אנשים מחפשים דירה אופנתית בעיצוב עדכני. חשוב שהרהיטים הדומיננטיים יהיו קלאסיים בקווים נקיים וישרים, אך אפשר בהחלט להוסיף נגיעות עכשוויות בדמות אקססוריז, מוצרי טקסטיל ופריטים משלימים. לדוגמא, שטיח סרוג עגול בחדר הילדים, פופים או הדומים צבעוניים, שלטי השראה מעץ, נישות דקורטיביות. בדירות קטנות, כדאי לפנות את המרחב ככל שניתן ולהשתמש בפריטי אחסון נתלים כמו כוורות מודולאריות או מדפים בעלי נוכחות אסתטית שחוסכים מקום. כמו כן, וילונות מוסיפים עניין וצבע וכך גם כריות וכיסויים עשירים בהדפסים. לא תאמינו איזה אפקט יש לתכנון נכון של תאורה והחלפת גופי תאורה וכן לתלייה של מראות בחדר אשר יוצרות תחושה של מרחב.
השקיעו מאמצים בשדרוג הדירה לפני העמדתה למכירה או להשכרה ותוכלו לדרוש בעבורה יותר כסף.
המאמר נכתב על ידי רשת האוס אין - HouseIn - ריהוט ונגרות לכל הבית בעיצוב אישי מעץ מלא
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה