תוכן שיווקי

טיפים לביצוע פוליש מקצועי בבית

תוכן מקודם |
clean (צילום pixabay)
אם ניקיון הבית חשוב לכם, סביר להניח שאתם נותנים דגש רב גם למראה הריצוף שלכם. אתם מקפידים לשטוף את הרצפות מדי שבוע, לנקות מיד כל טיפת נוזל שנשפכת ולהעביר ריהוט בזהירות רבה כדי להימנע משריטות. אלו הן דרכים מצוינות לשמור על אורך חייהן של הרצפות, אבל עם הזמן הן נשחקות והברק שלהן נעלם. למרבה המזל ישנו כיום פתרון יעיל מאוד להתמודדות עם המצב הזה, והוא מוכר בשם פוליש. בפשטות, זהו תהליך ניקוי יסודי שמאפשר לנו להבריק את הרצפות, לחדש את המראה שלהן ולהגן עליהן מפני שריטות וכתמים חדשים. אלא שגם אם תהליך הביצוע של פוליש לרצפה אינו מורכב, אין ספק שרק חברת פוליש מיומנת תוכל לבצע אותו באופן מדויק ונכון, ולהביא אתכם אל התוצאה הרצויה. כך תעשו את זה נכון.
בחרו פוליש המתאים לריצוף שלכם
חברת ניקיון המתמחה גם בשירותי פוליש לרצפה תדע להסביר לכם מה הם ההבדלים המרכזיים בין סוגי הפוליש השונים. באופן כללי כדאי שתדעו שקיימים שלושה סוגים עיקריים. הראשון הוא פוליש וקס, והוא זוכה לפופולאריות עצומה בעיקר בזכות המחיר הנמוך שנלווה אליו. בשיטה הזו נעשה שימוש בפוליש וקס, חומר עשוי שעווה מותכת שמצפה את האריחים בשכבת הגנה חשובה. המחיר הנמוך שלו בהחלט מעורר בו עניין, אבל כדאי לזכור שהוא גם עמיד פחות מהחלופות, וכך ייתן שתצטרכו לחזור על הפעולה בתוך כמה חודשים. לעומת זאת, פוליש אקרילי עמיד הרבה יותר, אבל הוא גם מיועד למקומות שבהם התנועה רבה, כדוגמת משרדים ומבנים ציבוריים. אם אתם מחפשים פתרון פוליש לבית, השיטה הזו יקרה מדי עבורכם, וללא הצדקה אמיתית – למרות התוצאה הנהדרת.
החלופה האידאלית: פוליש קריסטל
האפשרות השלישית שעומדת לרשותכם היא גם המבוקשת מכולן: פוליש קריסטל. הברקת הרצפות בשיטה הזו כוללת שימוש במכונת דיסק ייחודית שמלטשת את הריצוף ומחדירה לתוכו ברק שמעניק לו תחושה נפלאה. עם צמר פלדה וחומרי ניקוי איכותיים המתאימים לריצוף שלכם, השיטה הזו לא רק מחדשת את המראה המבריק של הריצוף, היא גם מספקת תוצאה מצוינת לאורך זמן. זאת בהשוואה לשיטות אחרות שהוזכרו, כמו פוליש וקס, שהחיסרון המרכזי שלה קשור בעובדה שהווקס מחזיק מעמד לתקופה קצרה יותר. עכשיו, כשאתם מכירים את האפשרויות ומבינים מה היתרונות והחסרונות שלהן, תוכלו לבחור חברת פוליש מקצועית שתציע את הפתרון האידאלי עבורכם ותספק תוצאה מבריקה ויפה שתוכלו ליהנות ממנה שנים רבות וטובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה