תוכן שיווקי

בניית אתרים בהתאמה אישית

תוכן מקודם |
לוגו שנת ה-70 של מדינת ישראל, אל על (צילום יחצ)
החשיבות שבבניית אתר אישי ועסקי עולה בשנים האחרונות באופן משמעותי. ולצד הצורך הזה ניתן למצוא גם לא מעט פתרונות "אוטומטיים" ואפילו חינמיים שבאים לייצר לכם אתרים בסדרי גודל שונים במחירי רצפה, או מעניקים לכם את הכלים לעשות את הכל בעצמכם. אך השאלה היא, האם זה מאפשר לכם לייצר מותג? ולמרבה הצער, התשובה היא לרוב שלילית.
מהו מיתוג וכיצד הוא בא לידי ביטוי בבניית אתר?
מיתוג זהו תהליך של יצירת תדמית מסוימת סביב הפעילות שלכם, בין אם מדובר באספקת שירותים בסיסיים של אדם אחד, או פעילות של ארגון המונה אלפי בני אדם. כל בית עסק נועד קודם כל לעורר תחושה כלשהי בלקוח הפוטנציאלי. טיב התחושה הזאת יכריע האם הוא יהפוך ללקוח קיים או לא. כיום התהליך הזה נעשה במידה רבה על הפלטפורמה שיצרתם לעצמכם באמצעות אתר האינטרנט. האתר מאפשר גם להציג את בית העסק ברמה המילולית, אך בסופו של יום, ההיבט העיצובי והוויזואלי תמיד ישחק את התפקיד החשוב ביותר, כי יש רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני. כך, המיתוג מתחיל באתר, ממשיך למקומות אחרים ברשת העולמית (פייסבוק, אינסטגרם, רשתות חברתיות רלוונטיות נוספות ומנועי החיפוש) ושוב חוזר לאתר! כך שללא אתר מעוצב בהתאמה אישית, קשה עד בלתי אפשרי לעשות מיתוג איכותי ברמה גבוהה.
מדוע חשוב להשקיע בעיצוב לוגו?
המיתוג הולך יד ביד עם הלוגו שלכם. הלוגו מהווה המחשה מרוכזת של הערכים של בית העסק, ולכן אין להקל ראש בעניין העיצוב. כל לוגו מעוצב של חברה מצליחה נראה רנדומלי – אך האמת היא שמאחורי כל לוגו שהפך לחלק מהחברה ברמה מקומית או כלל עולמית יש עבודה ענקית. בחירה מדויקת באלמנטים, הצבעים, הגופן, האם לכתוב את השם או לא, כל זה מייצג אמנות של המאה ה-21 שבה כל נקודה קובעת. לכן בעת יצירת הבסיס למיתוג שלכם, זכרו שבסוף התהליך של עיצוב לוגו לעסק התוצר אמור ללוות את החברה לכל אורך פועלה, ולכן יש ליצור את הסמל הוויזואלי שתוכלו להתגאות בו עכשיו וגם אחר כך. זכרו, הלוגו של קוקה קולה כמעט לא השתנה לאורך עשרות השנים, ועבור מעצבים רבים הוא מהווה את הודגמה המובהקת ללוגו מנצח שמעביר את המסר באופן טבעי ביותר.
השילוב בין עיצוב ומיתוג אונליין בעולם האמיתי
כאשר שוקלים את האלמנטים השונים של עיצוב ומיתוג אתר האינטרנט ושאר הגורמים הוויזואליים, חשוב מאוד לזכור שמדובר במוצר שיתקיים לא רק בעולם האינטרנטי, אלא במידה רבה גם בעולם האמיתי. העיצוב של האתר יתכתב עם כרטיסי הביקור שלכם, עם השלטים שתתלו במשרד או בסטנדים שתעצבו באירועים ובכנסים השונים. המיתוג ילווה אתכם לכל מקום אשר תלכו, לכן אל תטעו – מדובר בהרבה יותר מבחירת "תבנית" אסתטית לאתר אינטרנט, אלא בבסיס לכל הפעילות העסקית שלכם.
התוצאה הטובה ביותר בעת עיצוב אתר
חברת אקטיבנט מתמחה במיתוג, עיצוב ובניית אתרים לעסקים קטנים. הצוות המקצועי של החברה יודע שעל מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר בבניית אתר, נדרשת חברה המיומנת במתן פתרונות מיתוג ועיצוב מתקדמים. ניתן לבחון זאת בקלות באמצעות עיון בתיק העבודות – האם אתם עצמכם הייתם פונים לחברה הממותגת באופן שבו החברה עושה זאת? אתם, כמו כל אדם אחר, מהווים את הקהל הפוטנציאלי של כל לוגו ואלמנטים אחרים של מיתוג. באקטיבנט מקבוצת לאוס מדיה קידום אתרים מאמינים שמקצועיות נמדדת ביכולת ליצור חומרים גרפיים כובשים בשילוב עם היכולת להבין מה אתם מייצגים ומציאת הדרך לבטא זאת באופן מובן, מינימליסטי אך מוקפד ומחושב.  
שירות עיצוב ומיתוג אתר בהתאמה אישית של אקטיבנט – השירות שיזניק את העסק שלכם קדימה מהיום הראשון!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה