תוכן שיווקי

נהגים טובים משלמים פחות

תוכן מקודם |
maxresdefault (צילום יח"צ)
ביטוח Safe Drive צפוי לשנות בצורה דרמטית את האופן שבו החברות מתמחרות ביטוח מקיף וצד ג'. אבל מה זה אומר בפועל, למה משתלם לנהוג בזהירות וכמה כסף זה חוסך לנו כמבוטחים? הנה כל התשובות
מחיר ביטוח מקיף לרכב נקבע בהתאם לכיסויים, לסוג הרכב, למספר הנהגים שרשאים לנהוג בו, לגיל הנהג הצעיר ביותר, למספר תביעות העבר שהוגשו נגד חברת הביטוח וכן הלאה. באופן עקרוני, ככל שרמת הסיכון שנוטלת על עצמה חברת הביטוח גבוה יותר כך צפויה גם הפרמיה החודשית לגדול.
לא רבים יודעים שפוליסת ביטוח מקיף בישראל מבוססת על נוסח של "פוליסה תקנית". המשמעות של פוליסה תקנית היא שמותר לחברת הביטוח להציע לכם להוסיף כיסויים, אך אסור לה לגרום אותם מהרשימה שאושרה על ידי משרד האוצר. הפוליסה התקנית אף עודכנה באחרונה לטובת הציבור הרכב ובמטרה להגביר את התחרות בענף.
החיסכון בהוצאות הביטוח נמצא בידיים שלכם
נהגים שרוצים לחסוך בהוצאות הביטוח המקיף רשאים היום לעשות זאת יחסית בקלות. הם יכולים למשל לבטל את הכיסוי לגניבה או לתאונה, או לברר מול חברת הביטוח אפשרות לרכישת ביטוח צד ג' בלבד. הטיפ בהקשר הזה הוא בכל מקרה למסור מידע מדויק ולענות תשובות מלאות בהצהרה לחברות הביטוח, כדי למנוע מצב שבו מסירת מידע כוזב מביאה לפגיעה בזכויות בעתיד.
בנוסף, חברות הביטוח עצמן עושות מאמצים להציע למבוטחים אפשרויות מגוונות יותר לחסוך בעלויות הפרמיה. חברת AIG לדוגמא השיקה לאחרונה את פוליסת Safe Drive בשיתוף פעולה עם איתוראן, מובילאיי ואור ירוק וכך מוכיחה שמשתלם לנהוג בזהירות. אז מה עומד מאחורי הפוליסה ומה כדאי לדעת לפני שקונים אותה?
הסוד מאחורי Safe Drive: תמחור בהתאם להתנהגות הרכב בפועל
הערך המוסף של ביטוח Safe Drive הוא תמחור של הפוליסה בהתאם להתנהגות של הנוהגים ברכב. במילים אחרות, במקום לסמוך על נתוני העבר בלבד ולנסות לבצע חישוב אקטוארי על בסיס סטטיסטיקה לא מעודכנת, חברת AIG מנצלת את הכלים הדיגיטליים העומדים לרשותה ומנטרת את אופי הנהיגה של המשתמשים ברכב תוך כדי תנועה – תרתי משמע. מערכת Safe Drive משתמשת ברכיב חכם ומהפכני שמותקן ברכב ובאמצעותו יכולה AIG להרשות לעצמה להציע מחירים טובים יותר לנהגים זהירים.
ל- Safe Driveיש מספר יתרונות משמעותיים עבור הנהג הזהיר. ראשית, הרכיב מסייע לשפר את הנהיגה בטווח הקצר והארוך כי הוא מספק נתונים אמיתיים על גורמים כמו מספר בלימות פתאומיות, פניות חדות, מהירות נסיעה ממוצעת וכן הלאה. שנית, התקנת המערכת מעניקה באופן מיידי 10% הנחה על מחיר הביטוח המקיף ברכישת הפוליסה ונהגים שעומדים בסטנדרטים גם מקבלים הנחה נוספת בעת החידוש.
ההנחה בחידוש היא פונקציה של ציון הנהיגה וסך הקילומטרים שאותם צבר הרכב בשנת הביטוח. ציון הנהיגה עצמו מבוסס על התנהגות הנהיגה של כלל הנוסעים וכל רכב עם ציון מעל 70 מקבל הנחה מיוחדת.
הנהג עצמו לא מרגיש שום הבדל עם התקנת מערכת Safe Drive ברכבו. המערכת סופרת מאחורי הקלעים שורה ארוכה של אירועים חריגים, כגון תאוצות חזקות ופניות חדות, אך היא גם בוחנת אותם ביחס למספר הקילומטרים. הנתונים המשוקללים משמשים כבסיס לציון איכות הנהיגה וכאינדיקציה מצוינת לרמת הזהירות של המבוטח.
כמו כן, לקוחות Safe Drive מקבלים ללא עלות נוספת שירות שבו הם בעצמם יכולים לעקוב אחר התנהגות הנהיגה. השירות שמבוסס על התראות SMS מעדכן אותם על חריגה מהמהירות המותרת, על מנוע שדולק זמן רב מדי ללא תזוזה של הרכב ועל כל רצף של אירועים חריגים. כמובן שהלקוח גם יכול להפסיק את השירות על ידי שינוי ההגדרות באתר של AIG, אך אין סיבה אמיתית לעשות זאת.
בשורה התחתונה, מערכת Safe Drive מוכיחה שהדרך לנהיגה זהירה הרבה יותר פשוטה מכפי שנהוג לחשוב. אם עד היום נהיגה כזו הייתה נחלתם של בודדים בלבד, הרי שכיום היא משמשת גם לטובת חיסכון בהוצאות. נהג שרוכש ביטוח Safe Drive חוסך בטווח המיידי באמצעות 10% הנחה ובטווח הארוך בזכות ההטבות על חידוש הפוליסה. בין לבין הוא גם מצמצם את השחיקה והבלאי של הרכב כי הוא מקבל התראות על אירועים חריגים. כל אלו יחד מחברים בצורה מעוררת השראה בין טכנולוגיה מתקדמת, ניסיון לשפר את המאבק בתאונות הדרכים ואינטרס של הציבור הרחב לחסוך בהוצאות.
לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת ביטוח רכב
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה