תוכן שיווקי

ד"ר שלום שאלתיאל: "להתקרחות הגנטית יש פתרון מוכח ומוצלח"

תוכן מקודם |
dr (צילום יח"צ)
סובלים מבעיית ההתקרחות הגנטית?
כדאי גם לכם לקרוא את השורות הבאות ולהיחשף לשיטת הטיפול החדשה שפשוט יודעת לשים סוף לקרחת.
"ההתקרחות הגנטית איננה עוד גזירת גורל", טוען ד"ר שלום שאלתיאל, מומחה בעל שם עולמי לטיפולי השתלת שיער בגישה הכירורגית, "כיום עומדת בפני כל אדם הסובל מבעיית ההתקרחות הגנטית האפשרות לעבור טיפול  FUE להשתלת שיער וליהנות משיער בריא ואיכותי לאורך זמן".
שיטת ה-FUE עליה מדבר ד"ר שלום שאלתיאל, הינה שיטת חדשנית ומתקדמת בגישה הכירורגית להשתלות שיער. השיטה פותחה בשנת 2002 ותוך פרק זמן קצר הפכה לשיטה הנפוצה והפופולארית ביותר בתחום טיפולי השתלות השיער מסביב לעולם.
"שיטת ה-FUE" מסביר ד"ר שאלתיאל, "פותחה על מנת להתמודד עם תופעת הצלקות אשר נותרו על גבי הקרקפת באזור התורם בשיטות השתלה קודמות, כאשר אחד ממאפייניה הייחודיים של שיטת  ה-FUE הינו שימוש בזקיקי שיער נפרדים המוצאים מהאזור התורם בעזרת מחט ייעודית וייחודית ונשתלים אחד –אחד באזור המקריח, וזאת בניגוד לשיטות השתלה קודמות בהן נעשה שימוש ברצועות שיער והן אלו אשר הותירו צלקות לא אסתטיות באזור התורם. המחט הייעודית המסייעת לרופא המטפל לבצע את ההליך הטיפולי, איננה פוגעת בעור הקרקפת ומסייעת לשמור על הנימים וה-קלוגן העוטפים את השערה, ובכך זקיקי השיער המושתל נקלטים בצורה טובה יותר"
מה הופך את ה- FUE לשיטת הטיפול הנפוצה ביותר בעולם?
"בראש ובראשונה" טוען ד"ר שאלתיאל, "נתוני ההצלחה של שיטת ה-FUE מדברים בעד עצמם, כאשר למעלה מ-90% ממטופלי השיטה מדווחים על קצב צמיחה אחיד של סנטימטר עד 1.5 סנטימטר שיער בכל חודש. במקביל, שיטת ה-FUE מאפשרת לכל מטופל ומטופלת ליהנות מהליך טיפולי ממוקד, נוח וללא כאב. יחד עם זאת, חשוב לזכור שישנם מספר תנאים מקדימים להצלחתו של הטיפול: החל מזהותו של הרופא המטפל והידע המקצועי העומד לרשותו, דרך איכויותיהם ומידת צפיפותם של זקיקי השיער באזור התורם ועד לליווי המקצועי המוענק על ידי הרופא המטפל לאורך ארבעת חודשי ההמתנה הנדרשים לצמיחתו של השיער באזור המושתל".
ד"ר שלום שאלתיאל, הינו מומחה בעל שם עולמי בתחום טיפולי השתלות שיער בגישה הכירורגית, ולרשותו, ניסיון מקצועי של למעלה מ-25 שנה ויותר מ-5,000 טיפולי השתלה מוצלחים במגוון שיטות מוכחות, לרבות, שיטת ה-FUE.
האם טיפולי השתלת שיער בשיטת ה-FUE מיועדים לכל סוגי הקרחות?
"טיפולי השתלת שיער בשיטת ה-FUE מיועדים לרוב אוכלוסיית העולם הסובלת מבעיית ההתקרחות הגנטית", מסביר לנו ד"ר שאלתיאל, "אך יחד עם זאת, חשוב להיוועץ עם הרופא המטפל בכל הנוגע להתאמת ההליך הטיפולי לסוג עור הקרקפת של המטופל ואיכות צפיפותו של השיער באזור התורם. אני באופן אישי, מקפיד לקיים סדרה של בדיקות התאמה בשלבי הייעוץ הראשוני, כאשר ממצאי הבדיקות השונות הם אלו המאפשרים לנו לתכנן באופן המיטבי ביותר את ההליך הטיפולי ובכך להגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול המיועד".  
למידע נוסף היכנסו לאתר של ד"ר שלום שאלתיאל ממייסדי השתלת שיער בישראל
http://www.drshaltiel.com
 
תגיות השתלת שיער
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה