תוכן שיווקי

על זה עוד לא חשבתם לטיול שלכם בצפון

תוכן מקודם |
2211 (צילום דובי הדר)
על זה עוד לא חשבתם לטיול שלכם בצפון
הצפון מציע אינספור טיולים ופעילויות מסיורים מרתקים במרכזי מבקרים, מסעות אחורה במנהרת הזמן בין שרידים ארכיאולוגיים ועד טיולים רגליים ורכיבה בין נחלים, יערות והרים. אבל לפעמים מתחשק לתבל את החופשה בחוויות חדשות במקומות בלתי צפויים, אטרקציות טרנדיות שיוסיפו לנופש אקשן מסוג אחר. אספנו כמה טרנדים בבילויים ואטרקציות בצפון מחדרי בריחה ועד דיווש בעקבות שייק מרענן. שלא תגידו שלא ידעתם...
לברוח וליהנות מכל רגע
בריחה לצפון היא סוג של בריחה מהשגרה אבל אם אתם מחפשים אטרקציה קצרה של בריחה כשהכל מסביב פסטורלי ופורח, תוכלו ליהנות מהטרנד של חדרי בריחה גם ברחבי הצפון בראש פינה, בגושרים, להבות הבשן ובעוד קיבוצים ויעדים בצפון מחכים לכם חדרי בריחה קונספטואליים. מדובר במשימות מאתגרות לפענוח או פיצוח, מעקב בעקבות רמזים ויש לכם 60 דקות להיחלץ מהחדר או לפתור את התעלומה לפני שיהיה מאוחר מדי. היכונו לחוויה מסעירה במיוחד.
לדווש ולרקוח שייק
מתי בפעם האחרונה הכנתם שייק פירותי, טעים ומרענן? אבל לא בבלנדר אלא באמצעות דיווש באופניים? הטריפ שייק הוא אטרקציה חדשה פרי פיתוח ייחודי של חברת הטריפ הצפוני. מדובר באופניים סטטיים על גביהם מונח בלנדר ובעודכם מדוושים במרץ, נוצר תוך דקה בלבד שייק פירותי טעים לשתייה. שילוב מנצח בין חוויה ספורטיבית לרקיחת שייק שכיף ללגום מיד אחרי הפעילות האנרגטית. תענוג.
לטייל קצת אחרת
כבר הלכתם ברגל במסלולי הצפון הקסומים, דיוושתם במרחבים הפתוחים ואפילו דברתם על סוסים? עכשיו הגיע תורו של הסגווי. כלי רכב דו גלגלי שניתן להנעה ולניווט לפי התנועות הטבעיות של הגוף האנושי. הסגוויי נוסע עם הנוסע את הדרך בהתאם להוראות מיצוב ושיווי משקל בזמן אמת. ניתן להצטרף לנסיעת סגווי במקומות היפים בצפון, ביניהם טיולי סגווי באלוני הבשן וסגווי על המים בבית הילל.
שמח באוויר
מתי בפעם האחרונה רחפתם בכדור פורח או בכלי טיס פתוח וצפיתם בנוף מלמעלה ולא דרך חלונות המטוס? עכשיו יש לכם הזמנות להעיף אתכם עצמכם גבוה באחת האטרקציות המלהיבות של הצפון. לחזות במקומות היפים של הגליל והגולן מלמעלה ולהתרגש מהאדרנלין שזורם בדם. אקסטרים באוויר, למשל, מציעים לכם להתנסות בטיסה בטרקטורון מעופף או בכדור פורח וגם במצנחי רחיפה – אתם בוחרים ומה שבטוח, תיהנו עד השמיים.
לראות בשבעה ממדים
חוויית צפייה גדולה מהחיים מחכה לכם בקולנוע בשבעה ממדים, טרנד שייקח אתכם לעולם אחר. קולנוע 7 ממדים כמו זה שבמרכז קנדה אשר במטולה, המושבה הציורית, מבטיח חוויה חושית יוצאת דופן. תוכלו להרגיש חלק מהעלילה המרגשת, הכיסאות זזים, יש אפקטים מיוחדים של ניחוחות, דגדוגים, אורות, סאונד, רוח, גשם שילוב מיוחד שישאיר אתכם בהיי במשך כל הצפייה. בדיוק מה שחיפשתם לבילוי בלתי נשכח באולם קולנוע.
לקבלת מידע על אטרקציות בצפון ומבחר אטרקציות לילדים בצפון לחוויה משפחתית גלשו לאתר רשת מלונות מטיילים המציעה מלונות הממוקמים בגליל המערבי והגליל העליון בסמוך למסלולי טיולים ואטרקציות מובילים          
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה