תוכן שיווקי

עניין למקצוענים בלבד

תוכן מקודם |
SHIKUM (צילום יח"צ)
אחד ההיבטים החשובים ביותר במרתפים, בין אם בבית פרטי או במפעל ענק, הוא כמובן האיטום. מכיוון שמדובר על חלק במנה הנמצא מתחת לפני הקרקע, האיטום הוא קריטי ומהווה מרכיב חשוב ביציבותו ההנדסית של כל המבנה אשר מעליו, כמו גם לבטיחות הציוד אשר נמצא במרתף. האיטום צריך להתבצע באופן מקצועי ומדויק כבר בשלבי הבנייה, אך בלאי טבעי ותקלות למיניהן יכולים בהחלט לגרום לכשלי איטום עם השנים. חברת אדלר איטום בע"מ מתמחה בתהליכי איטום מרתפים לכל סוגי הפרויקטים ומבצעת פעולות מתקדמות ביותר, כמו איטום בהזרקה, איטום שלילי והכל תוך שימוש בחומרים החדשניים והאיכותיים ביותר.
עניין למקצוענים בלבד
כל עניין הנדסי מחייב מקצועיות, דיוק ואיכות בכל תהליכי העבודה, אך כאשר מדובר על איטום מרתפים ניתן לומר זאת ביתר שאת. איטום מבנים תת קרקעיים הוא נושא מורכב מאוד, עם המון פרמטרים והמון "הפתעות" שיכולות לצוץ במהלך העבודות הראשוניות ובעיקר לאורך השנים בהן המרתף קיים. איטום של מרתף, מקלט או חניון מתבצע ראשית כל מבחוץ – כאשר מיישמים איטום מקצועי ועמיד ורק לאחריו בונים את המבנה עצמו – וכאשר יש תקלה כלשהי באיטום, הדרך היחידה לתקן זאת היא באמצעות איטום מבפנים, מה שנקרא בעגה המקצועית איטום שלילי.
קריטי להשתמש אך ורק בחומרי האטימה המתאימים והטובים ביותר לתהליכים אלו של איטום בהזרקה ושכל התהליך יבוצע ע"י מקצוענים בעלי הכשרה וידע פרטניים בתחום איטום המרתפים ותהליכי איטום באמצעות הזרקות. כשלים באיטום תת קרקעי יכולים כמובן להוביל לפגיעה חמורה לרכוש וציוד בתוך החלל התת קרקעי, אך יתרה מזאת, הם יכולים לגרום לנזק הנדסי מהותי למבנה כולו.  
מה זה איטום בהזרקה?
תהליכי איטום בהזרקה הם הבחירה המקצועית המועדפת והטובה ביותר לבעיות איטום מרתפים לאחר שהמבנה בנוי כבר. מדובר על איטום "שלילי" מכיוון שהוא נעשה מהפנים החוצה ולא כמו בשלבי הבנייה הראשונים של המרתף מהחוץ פנימה. התהליך כולל הזרקת חומרי איטום מיוחדים ומתקדמים אל תוך הבטון והמרכיבים המבניים של המבנה התת קרקעי. אנו מחדירים אל הבטון יחידות הזרקה ייעודיות ובאמצעות לחץ גבוה מחדירים לתוך המבנה עצמו חומרי איטום בהתאמה אישית למקרה. החומרים חודרים לתוך הבטון, מופעלים ומתנפחים ואוטמים מבפנים את המבנה.
חומרי האטימה לתהליכים אלו של איטום מרתף, חניון, מקלט וכיוצא באלו כוללים בשירות של חברת אדלר איטום בע"מ את האפשרויות המתקדמות והטובות ביותר בתעשייה, בהתאמה אישית מלאה לפרויקט ולתנאים בשטח נבחרים חומרי הזרקה פולימריים, אקריליים וצמנטים.
בהתאם לנסיבות וחומרת המקרה, לאחר הזרקת חומר האיטום יבוצע גם איטום נוסף וסופי על הקיר או הרצפה של המרתף, למשל עם חומר אטימה צמנטי-הידראולי. התוצאות של איטום בהזרקה של חללים תת קרקעיים הינו מוצלח ועמיד מאוד, כולל במקרים קשים של נזילות וחדירת מים. כמובן שככל שמאתרים את הבעיה מוקדם ומטפלים בה כך הביצוע פשוט יותר, העלויות נמוכות יותר והנזקים ההיקפיים קטנים יותר.
סובלים מנזילות וחדירת מים במרתף או מבנה תת קרקעי אחר ומחפשים את הפיתרון האיכותי והמקצועי ביותר? התקשרו היום לאדלר איטום ושיקום מבנים בע"מ ונשמח לסייע במהירות ויעילות – 054-4-777-588.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה