תוכן שיווקי

מסעדות מומלצות באזור הגליל המערבי

תוכן מקודם |
vilaa (צילום vilaa)
הגליל המערבי ממקום בצפון הארץ והוא עשיר בהיסטוריה, נופי טבע פסטורליים לצד נופים עירוניים, חופים צלולים ושמורים היטב לצד מרבדים ירוקים, נופים הרריים לצד אגמים ומעיינות, מקומות עתיקים ונושנים לצד מקומות מודרניים עדכניים. נופש בגליל המערבי סוחף לעברו תיירים ונופשים רבים המעוניינים ליהנות מנופש מגוון וחוויתי במרחק נסיעה קצרה ונוחה. נופשים רבים בוחרים ליהנות מנופש יוקרתי, מפואר ונוח בוילות בצפון, אשר ממוקמות בדרך כלל בלב הטבע ומאפשרות ליהנות מחוויית החיבור לטבע באופן עוצמתי יותר.
כדי לצפות במידע נוסף כנסו למגזין של אתר וילה ויאייפי – אתר הוילות היפות בישראל!
חווית האוכל
מתכננים נופש לגליל המערבי? לאחר שסגרתם את מקום הנופש המועדף עליכם, השלב הבא והחשוב יתמקד בסיפוק בלוטות הטעם שלכם. ידוע לכל, שחופשה איכותית ומוצלחת היא גם בגדר טעימה. אוכל, מלבד היותו יסודי ובסיסי לחיים תקינים, הוא גם עומד במרכזן של חוויות בילוי. היצע המסעדות בגליל המערבי הוא רב מאוד, וכולל מסעדות קולינריות שונות בהתבסס על מטבחים שונים. מסעדה טובה היא מסעדה עם אוכל איכותי וטעים, אך לא רק. כיום מסעדות איכותיות מציעות הרבה יותר מאוכל, הן מציעות חווית אוכל ושירות שלמה שפונה לכלל החושים שלכם, החל מחוש הטעם כמובן ועד לחוש הראייה, המישוש ועוד.
מסעדות מומלצות בגליל המערבי – חוויה קולינרית משובחת
הגליל המערבי הוא פנינה קולינרית ומציע מבחר מסעדות איכותיות. הנה כמה מהמסעדות המומלצות יותר:
  • אורי בורי, עכו – המסעדה הוותיקה ממוקמת במבנה היסטורי ישן המשקיף על הנוף הימי המושלם של עכו העתיקה. הנוף משלים למעשה את התפריט הימי של המסעדה, הכולל מבחר דגים, פירות ים ואפילו מבחר מנות צמחוניות טעימות להפליא. חומרי הגלם הם איכותיים וטריים, המנות הן משובחות וייחודיות, והשירות הוא מסור, אדיב ומצוין.
    • כתובת: רחבת המגדלור ברחוב ההגנה. שעות פתיחה: כל יום ראשון עד שבת, 23:00 – 12:00.
  • מיכאל – ביסטרו מקומי, לימן – המסעדה ממוקמת בלב נוף פסטורלי, רומנטי ושקט. מראה המסעדה משלים את החוויה הכפרית עם חיפוי עץ, וצבעוניות חמימה. התפריט יצירתי ומעניין המציע מנות בשריות, מנות דגים, ראשונות מעניינות וסלטים. מנות גדולות ומשובחות.
    • כתובת: רחוב הגפן 43לימן, מרחק 10 דקות נסיעה מנהריה. שעות פתיחה: רביעי עד שישי מ- 00:00 – 18:00; שבת מ- 00:00 –12:00.
  • קוצ'ינלה, בצת – בצת הוא מושב יפהפה והמסעדה מצליחה להתאים את עצמה לנוף המקומי ובמקביל לשמור על פשטות נעימה, רומנטית וביתית. ריהוט כהה, חלל כפרי, קמין עצים מרשים וקירות מעוטרים בצילומי אוויר נוסטלגיים של המושב. מדובר בעסק משפחתי המתנהל בניצוחה של ענת ניר. תפריט השף לקוח מעולם הקולינריה האיטלקי וכולל מבחר פסטות מרשימות, מנות בשריות ומנות דגים.
    • כתובת: בצת. שעות פתיחה: יום ראשון עד חמישי מ- 12:30-21:30 
יום שישי מ: 12:30-23:00 
יום שבת מ: 12:30-21:30
  • מסעדת הצוק, ראש הנקרה – מסעדת שף כשרה יפהפייה המאפשרת לסועדים להתרשם מנוף הגלים המהפנט הנשקף מהחלונות פנורמיים. החוויה הקולינארית מרשימה במקביל ומציעה מטעמים קולינריים עשירי תיבול מהמטבח הים תיכוני. המנות הטעימות מעוצבות ומוגשות בקפידה.
    • כתובת: מתחם ראש הנקרה. שעות פתיחה: ראשון־ חמישי 12:00־22:00, שישי 11:00־15:00.
  • אדלינה, כברי – מסעדת שף מרשימה המעוצבת בסגנון כפרי-אירופאי אל מול אופק מרחבי של מטעים וחוף תכול וצלול. מסעדה שקטה ונעימה המציעה תפריט מעניין באווירה ספרדית- ים תיכונית. מנות ראשונות לא שגרתיות, מנות עיקריות של בשרים ודגים ותפריט קינוחים עשיר. במסעדה ניתן לערוך אירועים גדולים בין 120 ל-240 איש.
    • כתובת: כברי. שעות פתיחה: יום שני עד חמישי – 22:00 – 12:00
יום שישי – 22:00 – 19:00, 15:00 – 11:00
יום שבת – 22:00 – 12:00
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה