תוכן שיווקי

הדרך הפשוטה לבחור חדר בריחה: room.run

תוכן מקודם |
escape (צילום יח"צ)
נדמה שהיום כבר לא באמת צריך להציג את הקונספט, אבל רק למקרה שחייתם על פלנטה אחרת בשנים האחרונות, הכירו בכל זאת את חדרי הבריחה. אסקייפ רום, מושג שהחל לפני כשני עשורים כמשחק מחשב לכל דבר, הפך בשנים האחרונות ללהיט בארץ, עם עשרות חדרי בריחה כמעט בכל עיר ויישוב בישראל. המשימה נראית פשוטה על הנייר: לרשותכם שעה לצאת מחדר נעול. בפועל האתגר גדול הרבה יותר: כדי לצאת מהחדר תצטרכו לפתור חידות, לאסוף רמזים, לחבר אותם יחד כדי לפענח קודים או צפנים, ולעבוד יחד, כצוות. האתגר הגדול עוד יותר הוא לבחור חדר בריחה מתאים, בייחוד כשההיצע גדול כל כך. אז איך בכל זאת עושים את זה?
פורטל חדרי הבריחה שיעזור לכם לקבל החלטה
כדי לבחור חדר בריחה אידאלי, כזה שיתאים לניסיון שלכם בתחום, לרמתם של כל חברי הקבוצה, וגם ללוח הזמנים ולמיקום הגיאוגרפי שלכם, אתם צריכים דרך טובה לזהות את החלופות – ולהשוות ביניהן. זה בדיוק היתרון של room.run, פורטל חדרי הבריחה הגדול בישראל. מצד אחד תוכלו לסייר בין חדרים, לקבל מידע על הסיפור ועל אופי החדר, וכך תוכלו לבחור את ההרפתקה המדליקה ביותר. מצד שני, אם אתם יודעים בדיוק מתי תרצו לצאת למסע – למשל ביום ההולדת, באירוע חברה או ביום הגיבוש המתכונן – תוכלו לקבל רשימה מפורטת של החדרים הפנויים בתאריך המתאים לכם. זו דרך פשוטה לבחור אסקייפ רום בדיוק לפי הצרכים שלכם.
איך תדעו לבחור את החדר המתאים?
רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, ובזמן שאתם סורקים את עשרות החדרים בפורטל room.run, ודאו שאתם יודעים בדיוק מה מתאים לכם. עם כלי החיפוש של הפורטל תוכלו להיות ממוקדים מאוד: האם חשוב לכם לבחור חדר פנוי בתאריך מסוים, הם המיקום הגיאוגרפי יכריע? אולי הציון שהעניקו לחדר שחקנים אחרים שחוו אותו לפניכם? היתרון הגדול של פורטל חדרי הבריחה הוא שהוא מספק לכם מידע רחב ומענה לכל השאלות המרכזיות. זו הדרך היעילה והפשוטה ביותר לבחור אסקייפ רום בתל אביב, ראשון לציון, נתניה או באר שבע. זו גם הדרך הנוחה לאתר את החדר המתאים ליום הגיבוש, ליום ההולדת של הילד או לבילוי מהנה עם החבר'ה בסוף השבוע. עם כלי חיפוש נוח אתם יכולים לתכנן את החוויה האולטימטיבית, ואת האטרקציה השווה ביותר שיש.
 

תגיות חדרי בריחה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה