תוכן שיווקי

מהו ניתוח מתיחת פנים? למי הוא מיועד?

תוכן מקודם |
majer-ice (צילום יח"צ)
מהם התנאים להצלחת ההליך הכירורגי ומהם החידושים בענף? כל מה שצריך לדעת על ניתוח מתיחת פנים, בכתבה שלפניכם.
"עור הפנים", מסביר ד"ר יצחק מאייר, מומחה לניתוחים פלסטיים, "חשוף יותר מכל אזור ואיבר אחר בגופינו לפגעי הגיל, הזמן ומזג האוויר, כאשר לאורך השנים, שרירי הפנים נחלשים וקמטי ההבעה המופיעים בין היתר בצידי העיניים, צידי הפה ובין הגבות הולכים ומעמיקים".
לשמחת רבים ורבות מאיתנו, הרפואה הפלסטית והאסתטית של ימינו, מספקת לנו מגוון רחב של פתרונות טיפוליים המסייעים לנו לשמור על חזות צעירה בכל הנוגע לעור הפנים. "הפתרון האופטימאלי ביותר להתמודדות עם רפיון העור והיחלשותם של שרירי הפנים", מסביר לנו ד"ר יצחק מאייר, "הינו הפתרון הכירורגי, המיושם במסגרת ניתוח מתיחה והרמה של הפנים והצוואר . פתרון זה מיועד לנשים וגברים בגילאים מתקדמים יותר, הסובלים מעודפי עור משמעותיים וחולשה של שרירי הפנים המתאפיינים בין היתר בצוואר רפוי, לחיים שמוטות, קו לסת מדולדל ולא מתוח והעמקה של קמטי ההבעה".
מהו הגיל האופטימאלי ביותר לניתוח מתיחת פנים?
"עד לפני מספר שנים" מספר לנו ד"ר יצחק מאייר, "הגיל הממוצע של רוב המטופלים באמצעות ניתוחי פנים נע סביב גיל ה-60. בשנים האחרונות, חלה עלייה מתמדת במספר הגברים והנשים הפונים להליך הכירורגי כבר בגילאים מוקדמים יותר, וזאת משום שככל שננתח מוקדם יותר, כאשר עור הפנים עדיין גמיש, נקבל תוצאות טבעיות וטובות יותר הנשמרות לאורך זמן רב יותר. יחד עם זאת, מטופל יתקבל לניתוח, רק כשיהיו קיימות האינדיקצות המתאימות. כמובן שמלבד זאת, ההליך הניתוחי גם מחייב את המועמד להיות במצב בריאותי תקין ולעבור מספר בדיקות המיועדות לבחון את התאמתו להליך, לרבות, בדיקות דם, בדיקת א.ק.ג וצילום חזה.
מהם התנאים המקדימים להצלחתו של ההליך הניתוחי ולאילו תוצאות טיפוליות ניתן לצפות?
"מטרת ההליך הניתוחי" מסביר לנו ד"ר יצחק מאייר, "היא בראש ובראשונה השגת מראה טבעי ורענן אשר אינו נראה מלאכותי. בחלק גדול מהמקרים, ההליך הניתוחי מאפשר למטופל ליהנות ממראה עור פנים הצעיר בכ-10 עד 15 שנים מגילו הכרונולוגי, כאשר איכות הרקמות של כל מטופל ומטופלת היא זו הקובעת את התוצאות הטיפוליות להן ניתן לצפות. כפועל יוצא מכך, בכל פגישת ייעוץ ראשוני, אני מקפיד לבצע הליך תאום ציפיות במסגרתו אני מסביר לכל מועמד או מועמדת מהן התוצאות הטיפוליות אליהן ניתן להגיע באמצעות ההליך הניתוחי".
מה כוללת הפעולה הכירורגית במהלך הניתוח?
"ניתוח מתיחת פנים מתבצע באמצעות חתכים מוסווים בקו השיער ולצדי האוזניים. עודפי העור נחתכים ומוסרים. ההליך הכירורגי כולל גם הידוק של חותלת השרירים, דרך אותם חתכים. במקרים רבים ההליך הניתוחי יכלול גם ניתוח עפעפיים במסגרתו מוסרים עודפי עור ושומן מסביב לעיניים וזאת לקבלת מראה צעיר ורענן".
למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר ד"ר יצחק מאייר https://www.majer-clinic.co.il
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה