תוכן שיווקי

קייטרינג חלבי בחורף או בקיץ?

תוכן מקודם |
pazit9177 (צילום יח"צ)
כאשר אנחנו מתכננים אירוע – האוכל הוא זה שבדרך כלל יעמוד במרכז. כי ביננו מי באמת זוכר מה לבשנו באירוע ומה בדיוק הייתה התכנית? הטעמים הטובים של האוכל זה מה שנשאר בפה ואם היו אלו טעמים משובחים הרי שהם ימשיכו ללוות אותנו לאורך זמן. אז על מה נלך הפעם, בשרי או חלבי?
סוגיית האוכל באירוע זוהי סוגיה חשובה ומורכבת. כולנו יודעים כי ההצלחה של האירוע נמדדת בעיקר באוכל. אם הוא יהיה אוכל טעים ומשובח האורחים יהיו מרוצים וייהנו מהאירוע המוצלח שהיה. כאשר אנחנו באים לבחור בתפריט  פינגר פוד עלינו להחליט בראש ובראשונה על מה אנחנו רוצים ללכת. על תפריט בשרי מסורתי או שמא נעדיף את האוכל החלבי. כאן בדרך כלל עולה השאלה האם האוכל החלבי יתאים לסוג האירוע, לאופי המוזמנים וכמובן לעונה הנתונה ולמזג האוויר. משום מה קיימת סטיגמה כי אוכל בשרי זה האוכל המכובד והוא מתאים לכל אירוע ובכל עונה. אז נכון שכמעט ולא נפגוש את האוכל החלבי בחתונות או אירועי יוקרה אך הקביעה הזו קצת מתחילה להשתנות כאשר אנחנו מתחילים לראות ביותר ויותר אירועים מכובדים ויוקרתיים כי הם נערכים על טהרת הקייטרינג החלבי! למרבה הפלא מצליח האירוע לשמור על היוקרה שלו ועל הטעמים המפנקים והמיוחדים שלו.
קייטרינג חלבי לחורף וגם לקיץ!
אז בתחילת הדרך כאשר האוכל החלבי חדל מלהיות שמור ובלעדי לארוחות הערב הביתיות נראה היה כי רק בעונת הקיץ בחרו אנשים לערוך את האירוע שלהם עם אוכל חלבי. האוכל החלבי הוא יותר קליל ומה יותר מתאים ממנו לקיץ כאשר אנחנו לא רוצים להעמיס על עצמנו כאוכל חם וכבד.
אך למרבה הפלא בשנים האחרונות גילינו כי גם באירועים אשר נערכים בחודשי החורף יש לנו עדיין הרבה מאוד אפשרויות חורפיות ומחממות גם בצד החלבי ורבים בוחרים היום להגיש גם באירועים חורפיים את האוכל החלבי המחמם. זה יכול לכלול מרקים מוקרמים חלביים, מאפים המוגשים חם ועוד.
כי בצד החלבי של המטבח יש לנו הרבה מאוד אפשרויות כאשר ניתן בקלות להרכיב תפריט קיצי מרענן או לחילופין תפריט חורפי מחמם ומפנק.
המאמר בחסות השפית פזית ספיר בעלת קייטרינג חלבי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה