תוכן שיווקי

בניתם אתר? 5 פעולות שצריך לעשות לקידום נכון של האתר

תוכן מקודם |
snip_20170730152100 (צילום depositphotos)
אם בדיוק סיימתם לבנות אתר או שכבר בניתם אחד, יש עוד מספר דברים שכדאי לעשות שיעזרו לו "להיקלט" טוב יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. בתחום קידום אתרים אורגני יש לא מעט פעולות שיכולות להשפיע לחיוב על דירוג האתר בתוצאות החיפוש. היום נמנה כ-5 פעולות שתוכלו לעשות בעצמכם:
  1. מחקר ביטוי מפתח
לפני שמתחילים בפעולות הקידום, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא מחקר ביטויי מפתח. במחקר זה עליכם להבין אילו ביטויי מפתח מתאימים לתחום שהאתר עוסק בו ואילו ביטויים יספקו לכם את קהל היעד הרלוונטי ביותר. אם האתר שלכם עוסק במכירת נעלי בית, אז מן הסתם שביטויי המפתח שיהיו רלוונטיים אליכם יהיו "נעלי בית", "כפכפים" ועוד. עם זאת תשקלו לכלול באסטרטגיה שלכם ביטויי מפתח מדויקים כגון "נעלי בית בתל אביב" (אם אתם רק מוכרים בתל אביב), "נעלי בית יפו" -  אותם ביטויי המפתח יכולים לספק לכם לידים טובים גם אם יש להם נפח חיפושים קטן. לעיתים ביטויי מפתח עם נפח חיפושים קטן מספקים יותר לידים מאשר ביטויים גנריים. תחשבו על זה, אם תקדמו רק את הביטוי נעלי בית, עלול להגיע לאתר שלכם קהל יעד מהצפון שיגלה שאתם מוכרים רק בתל אביב ואז הוא ירגיש שהאתר לא רלוונטי לו ויעזוב את האתר במהרה. נטישת האתר פוגעת בדירוג שלו ולכן רצוי שתדייקו בביטויים שלכם.
  1. הגדרת ביטוי מפתח לכל עמוד
לאחר שהחלטתם על ביטויי המפתח, עליכם להקים עמוד לכל ביטוי מפתח. ניתן לשלב בין 2-3 ביטויי מפתח לאותו עמוד כל עוד הם דומים ולא נוגדים ברעיון שלהם, למשל תוכלו לקדם עמוד אחד עם ביטויי המפתח הבאים: "נעלי בית", "נעלי בית בתל אביב". אל תקדמו 2 עמודים עם אותו ביטוי מפתח, כי עלול להיווצר תחרות בין 2 העמודים על המיקומים בתוצאות החיפוש מה שיפגע בדירוג של האתר.
  1. הגדרת כותרת SEO + כותרת H1
במידה והאתר שלכם בנוי על פלטפורמת WordPress, ניתן דרך תוסף Yoast להגדיר כותרות SEO – מדובר בכותרות שיופיעו בתוצאות החיפוש. מומלץ לשלב בכותרת SEO את ביטוי המפתח של אותו העמוד וסלוגן שיניע את הגולש להיכנס לאתר. רעיון לכותרת מוצלחת: "נעלי בית בתל אביב | 5% הנחה למזמינים מאתר". בנוסף להגדרת כותרות SEO, עליכם גם להגדיר כותרות H1. כל עמוד מכיל כותרת H1 בלבד. חשוב לשלב את ביטוי המפתח בכותרת H1. בנוגע לכותרות H2, H3, H4 וכו' ניתן להגדיר יותר מפעם אחת באותו עמוד.
  1. תוכן, תוכן, תוכן
דאגו להעלות תוכן באופן קבוע לאתר, בעיקר בעמודים המקודמים וגם בבלוג. גוגל אוהבת אתרים שמתעדכנים מידי פעם. עם זאת, דאגו שהתוכן שאתם מפרסמים יהיה איכותי ויספק ערך לגולשים. רצוי שלכל עמוד יהיו יותר מ-300 מילים.
  1. מהירות האתר
אם האתר שלכם בנוי בפלטפורמת WordPress תוכלו להתקין את התוסף WP Rocket – מדובר בתוסף שמצמצם את זמן טעינת האתר. מדובר בשדרוג שהוא חשוב שכן כיום אין לאף אחד מאתנו זמן לחכות יותר מ3 שניות. ניתן גם להיעזר בתוספים נוספים שיכולים לצמצם לכם את זמן טעינת האתר על ידי צמצום גודל התמונות שהעליתם לאתר.
אם אתם מעוניינים לקבל עזרה בקידום האתר שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אוורסט שיווק דיגיטלי המתמחה בפרסום בגוגל, קידום אתרים אורגני ופרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות: 073-7024384.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה