תוכן שיווקי

5 טיפים למציאת משרד פרסום

תוכן מקודם |
tips (צילום pexels)
מהמלצות שאתם מקבלים על משרדי פרסום דיגיטליים ועד המחירים התחרותיים שהם מציעים, במאמר הזה נראה כמה דברים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם בוחרים את המשרד הנכון עבורכם.
בין אם אתם בעלים של עסק קטן או גדול, זה יכול להיות מאוד קשה להעביר את השליטה על הפרסום למקור חיצוני. אבל בתור עסק ששואף להתרחב, אתם לא יכולים להחזיק את מחלקת הפרסום בתוך כותלי העסק לנצח. בנקודה מסוימת בחיים של העסק שלכם, אתם תצטרכו זווית חדשה או מומחיות מסוימת כדי לעזור לזרימה של העסק.
ברגע האמת, הרבה חברות נתקעות בשאלת השאלות, איך לבחור את המשרד הנכון לפרסום בדיגיטל?
תצטרכו למצוא משרד פרסום שאתם יכולים לסמוך עליו המתמחה בדיגיטל ושייתן לכם החזר מעולה על ההשקעה שלכם בפרסום. אבל עם כל כך הרבה משרדים לבחור ביניהם, השותף המושלם בשבילכם יכול להיות חמקמק מאוד וקשה למציאה.
משרד הפרסום הדיגיטלי המושלם בשבילכם נמצא שם איפשהו. ועם הידע הנכון לצדכם, תוכלו למצוא אותו.
 למה לשכור שירותים של משרד פרסום דיגיטלי?
משרד פרסום דיגיטלי יכול לעשות הבדל רציני מאוד בעסק שלכם. חוץ מלספק המון מידע בתחום שלכם אין מושג בו כנראה, משרד פרסום יכול לעזור לכם בהרבה דרכים, כמו למשל:
לחסוך לכם כסף
אם לא תשמשו במה שמשרד פרסום יכול להציע, אתם תצטרכו לטפל בפרסום במסגרת הפנימית של העסק שלכם. המשכורת השנתית של מנהל פרסום יכולה להית מאוד גבוהה ולעומת זה הכסף שתשלמו למשרד פרסום ייראה לכם כמו כלום. יותר מזה, משרד פרסום דיגיטלי מהווה למעשה אסופה של מומחים בתחום בשונה מבן אדם אחד שתיקחו לעסק שלכם ויעבוד לבד.
נקודת מבט חדשה
צוות פרסום המהווה חלק מהעסק שלכם זה מעולה, אבל אתם תמיד תהיו בסיכון של שחיקת רעיונות. אחרי הכל, כל מה שהם יעשו זה ישווקו את אותו העסק כל יום. משרד פרסום דיגיטלי מצד שני, נחשף להמון תעשיות במקביל במסגרת העבודה. מה שמעורר רעיונות חדשים היכולים לבוא לידי ביטוי מאוד בקלות בעסק שלכם.
שירות הניתן למדידה
זה קצת קלישאה, אבל זה נכון. כשתשכרו את שירותיו של משרד פרסום דיגיטלי, לא תצטרכו יותר לדאוג מחשבון הפרסום שלכם בגוגל או בפייסבוק, משרד הפרסום יעשה את זה בשבילכם. במקום זה, תוכלו להתרכז בעסק שלכם ובהמרה של כל התנועה שתגיע לכיוון שלכם בזכות משרד הפרסום.
5 טיפים למציאת משרד הפרסום הדיגיטלי המושלם עבורכם
רק לשם ההבהרה, אני מניח שאתם יודעים לחפש בגוגל ולהרכיב רשימה של משרדי פרסום פוטנציאליים. במקום זה, הטיפים האלה הולכים לעזור לכם להתמקד ולצמצם את הרשימה שלכם עד שתמצאו את משרד הפרסום הדיגיטלי המתאים עבורכם.
אז בין אם יש לכם רשימה ביד ובין אם לאו, 5 הטיפים הללו יעזרו לכם מאוד.
  1. תסרקו את האתר שלהם לעומק.
הדבר הראשון שתרצו לעשות הוא לבדוק אם עולים דגלים אדומים. למה אני מתכוון דגלים אדומים? כל דבר שגורם לכם לחשוב פעמיים האם לבטוח במשרד הפרסום שאתם בודקים. המקום הראשון להתחיל בו הוא אתר האינטרנט שלהם. האתר שלהם מודרני או שהוא נראה כמו משהו מתחילת שנות ה-2000? יש לו את כל העמודים שהייתם מצפים שיהיה לו, כולל כתובת של המשרד ומספר טלפון? אם משרד פרסום לא משקיע זמן בעצמו, איך אתם מצפים שהפרסום יעשה בשבילכם?
ברגע שאתם מגיעים לאתר של משרד פרסום, שלושה דברים צריכים להיות מאוד ברורים: מי הם, מה הם עושים ואיפה הם עושים את זה. אם הבסיס הזה חסר, תעברו לאפשרות הבאה.
נוכחות במדיה החברתית
אם יש להם חשבון בפייסבוק, האם הוא עדכני? מתי הייתה הפעם האחרונה שהם פרסמו משהו? בתור משרד פרסום דיגיטלי, אתם אמורים לצפות מהם שהדף העסקי שלהם בפייסבוק יהיה פעיל ומעודכן לעיתים קרובות. תשקלו למחוק מהרשימה שלכם כל משרד שאין לו נוכחות ברשתות חברתיות.
  1. תהיו ריאלים לגבי המחיר
אחת הטעויות בגדולות ביותר בעסקים עושים זה שהם מצפים לקבל את כל העולם מבלי להוציע שקל. הרבה מובנים, זה מובן. יחד עם זאת, משרד פרסום דיגיטלי זה לא משהו שאתם רוצים להתקמצן עליו, הרבה פעמים, עלות נמוכה אומרת שתקבלו איכות נמוכה של שירות.
אתם לא מסתכנים בטווח הקצר אם תבחרו לשלם קצת על שירות, אתם מסתכנים בבריאותו של העסק שלכם בטווח הארוך.
ברגע שאתם מקבלים הצעות מחיר ממשרדים, תתעלמו מהזולות ביותר. אם היקרות ביותר נמצאות מעל התקציב שלכם, תתעלמו גם מהן, אם אתם רוצים כמובן. אבל אם הרבה משרדים מגישים לכם הצעות מחיר שהן מעל התקציב שלכם, יכול להיות שהגיע הזמן לשקול מחדש את התקציב.
בממוצע, בתחום הקידום האורגני בגוגל, משרדי פרסום ירצו בין 2000 ל- 5000 שקל ואפילו יותר, הכל תלוי בתחום ובתעשייה שבה פועלים. אין סיבה להשקיע פחות מזה ואם כן, כנראה שהמשרד שמצאתם פשוט לא יעשה עבודה טובה. אם זה יקר לכם, תחזרו אחורה קצת ותחשבו מחדש על התקציב שלכם.
  1. אל תהססו לשאול על עבודות קיימות
כשמשרדי פרסום מציגים את העבודות שלהם, כמעט כל העבודות כבר גמורות. יכול להיות שחלק מהן הושלמו לפני כמה שנים אפילו. זו ממש לא דוגמה טובה לאיך שהמשרד עובד. אחרי הכל, יכול להיות שהיה להם מנהל קריאטיב טוב במיוחד שדחף ויצר המון עבודות מעולות. יכול להיות שהצוות השתנה מאז. אתם צריכים להיחשף לעבודה שמרד הפרסום עושה עכשיו.
במהלך המשא ומתן אל תסתפקו בלראות עבודות קודמות של המשרד, תבקשו לראות דברים הנעשים עכשיו. באופן טבעי, יכול להיות שהם לא יוכלו להראות לכם דברים מטעמי פרטיות, אבל כל משרד המכבד את עצמו אמור לספק לכם איזשהו קמפיין שהם עובדים עליו ולהציג בפניכם את השיפורים שקרו באותו המקפיין מאז שהוא החל.
אם משרד פרסום דיגיטלי לא מסוגל לספק לכם את זה, תשקלו למחוק אותו מהרשימה שלכם.
  1. תבינו מה אתם רוצים וצריכים ממשרד הפרסום הדיגיטלי
מה אתם רוצים שייצא ממערכת היחסים שלכם עם משרד הפרסום? האם יש נושא מסוים שבו אתם צריכים עזרה ממשרד פרסום – תוכן, קידום אורגני בגוגל, פרסום בפייסבוק? אתם מחפשים משהו לטווח קצר או לתקופה ארוכה? האם יש לכם מטרות מסוימות שאתם רוצים לעמוד בהן?
בזמן שאתם מדברים עם משרדים שונים, חשוב שתוודאו ששניכם על אותו הגל ושאתם חולקים את אותן המטרות. לדוגמה, אין שום טעם שתעבדו עם משרד פרסום המתמחה בקידום ממומן בגוגל כשאתם צריכים קידום אורגני.
תוודאו שאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים לפני שאתם פונים למשרד פרסום מסוים, ככה תוכלו לוודא שאתם בוחרים את משרד הפרסום הדיגיטלי שמבין בדיוק מה אתם רוצים ואיך הם יוכלו לעזור לכם להשיג את זה. בקצרה, תשכחו ממשרדי הפרסום שלא חולקים איתכם חזון וערכים.
  1. המלצות. המלצות. המלצות.
כרגע, הרשימה שלכם אמורה להכיל משרד פרסום או שניים. זה מעולה, כמעט מצאתם את המשרד המושלם עבורכם. יש עוד דבר אחד לעשות. אתם צריכים לוודא שכל מה שמשרד הפרסום שאתם בקשר איתו אמר לכם, הוא אכן אמת. האם הם סיפרו משהו על לקוחות עבר שלהם שהתברר כלא נכון? אתם יכולים לדבר עם הלקוחות הקודמים של המשרד ולבדוק.
תעשו את המחקר שלכם כדי לוודא שמשרד הפרסום שאתם עומדים לבחור בו אכן עושה את מה שהוא אומר שהוא עושה. תבקשו מהם לדבר עם לקוחות עכשויים וקודמים שלהם. לקוחות עכשויים יוכלו לעזור לכם להבין איך מרגיש לעבוד עם המשרד, וזה יכול לעזור לכם להבין למה לקוחות קודמים עזבו. האם זה בגלל שהם הגיעו למטרה שהם חיפשו או שלא יכלו להרשות לעצמם את השירות יותר? או שזה היה בגלל בעיה מסוימת? אל תהססו לשאול שאלות נוקבות כדי לגלות את כל האמת.
תגיות טיפים | משרד | פרסום
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מעולה
    ארז 07/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה!
    סגור