תוכן שיווקי

תהיו מקוריים - 5 פעילויות יצירה עם הילדים

תוכן מקודם |
chi (צילום pexels)
הילדים שלכם הרבה יותר יצירתיים ממה שאתם חושבים והם רק צריכים שתתנו להם את הכלים המתאימים. מחפשים פעילות מיוחדת לזמן איכות משותף של כמה שעות בלי לצאת מהבית? קבלו כמה הצעות
הורים לילדים נוטים להקל ראש ביצירתיות שלהם. בין אם הסיבה לכך היא חוסר חזון של ההורים או סתם עצלנות, התוצאה עלולה להיות פגיעה בביטחון העצמי של הילדים ולעיתים גם יצירת תחושת תסכול.
מצד שני, יש הרבה פעילויות יצירה שאפשר לעשות עם המשפחה בלי לצאת מהבית ועל הדרך להרוויח זמן איכות משותף. הנה כמה מהן:
1. ציור על ספלים
יש לכם כמה ספלים במטבח שנשחקו עם השנים וסיימו את תפקידם ההיסטורי? זה בדיוק הזמן להעביר אותם לרשות הילדים. שבו יחד איתם באחת הפינות בבית, ציירו על הספלים עם צבעי גואש או טושים מתאימים ותנו להם להשתולל.
בנוסף, זו פעילות שמומלצת עבור ילדים שלא אוהבים לשתות מים כי סביר להניח שהם ירגישו קרבה מיוחדת לספל מיד עם תום היצירה.
2. תפירה
אם הילדים שלכם מספיק גדולים כדי להתמודד עם חוט תפירה ומחט, אין סיבה לא להוציא את הערכה מהארון. אפשר לצפות יחד עם הילדים בסרטונים שמסבירים כיצד תופרים בגדים וצעיפים, או להשתמש בניסיון העבר האישי ולהראות דוגמא אישית. הכי חשוב לשמור על הבטיחות בזמן התפירה ולתת לילדים להתבטא.
3. הכנת מסיכות
פורים כבר מאחורינו אבל אף ילד לא יסרב להכנת מסיכה ביתית. כל מה שצריך הוא דף נייר, עיפרון ומספריים. סביר להניח שתמצאו ציוד משרדי בסיסי כזה בבית גם בלי שתתאמצו, מה גם שהילדים ישמחו לעזור לכם לחפש.
תנו לילדים להכין מסיכה של חיות, דמויות או גיבורי-על שהם אוהבים ואל תשכחו להשאיר להם מספיק חופש כדי לצבוע אותן. לאחר מכן עברו על המסכה עם המספריים והתאימו אותה לפנים שלהם בעזרת חוט גומי.
4. בניית משחק כדורגל שולחן
את המשחק המוכר של כדורגל שולחן תוכלו לבנות בגרסה ביתית בעזרת קופסת נעליים ושחקנים מאטבי כביסה.
מחוררים את שתי הדפנות של הקופסא, מכניסים מקלות ארוכים ועליהם שמים את אטבי הכביסה עם החלק הפתוח כלפי מטה. מכניסים כדור טניס שולחן סטנדרטי לתוך הקופסא ומתחילים לשחק. אם תרצו, אפשר לצבוע כל קבוצה בצבעים אחרים ולהוסיף עניין למשחק המקורי.
5. מחזור בקבוקי פלסטיק
בקבוקי הפלסטי שמסתובבים ברחבי הבית יכולים להבטיח לילדים שעות של הנאה. אפשר לסדר את הבקבוקים בשורה כדי לשחק באולינג, וניתן גם להראות להם כיצד ממחזרים והופכים אותם למעמדים לטושים וצבעים, קופות חיסכון או כד פרחים עם תמונה משפחתית.
הכי חשוב להעביר את המסר של המחזור ולהראות לילדים שכל דבר מגלם בתוכו עוד המון פוטנציאל לא ממומש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה