תוכן שיווקי

מה מאפיין את הרמת הכוסית לפני ראש השנה?

תוכן מקודם |
ICE1 (צילום יח"צ)
הרמת כוסית לראש השנה
במקומות רבים, יציינו את השנה העברית החדשה המתקרבת ובאה, בהרמת כוסית. הרמת כוסית זו, תהיה משותפת לוועדי עובדים, מורים בבית הספר, גינות קהילתיות, מנהלים קהילתיים, עיריות, מועצות, וסוגים שונים של צוותות, ושל קבוצת אנשים המקושרים ביחד.
מה מאפיין את הרמת הכוסית לפני ראש השנה?
מה מייחד הרמת כוסית לראש השנה, ומבדיל את ערב זה מהרמת כוסית לפני פסח? הרמת כוסית לפני פסח, הוא ערב מרענן. הערב כולל הרמת כוסית, אך יכלול לרוב תכנית נוספת. מטרת הערב, היא גיבוש בין העובדים. בתכנית הערב משולבת הרמת הכוסית. לעומת זאת, הרמת כוסית לפני ראש השנה, היא ערב פנימי של הצוות. בדרך כלל, לא תהיה בה תכנית "אומנותית". מטרת הערב, היא סיכום מונחה של השנה שחלפה.
על מה ידונו בערב של הרמת הכוסית לראש השנה?
בדרך כלל, ערב זה, יהיה ערב שיחה על השנה שחלפה. המנהל, יקיים דיון מונחה עם הצוות, על דברים שהתרחשו בשנה שחלפה. בדיון, ידונו על אירועים משמעותיים. ידונו האם חלו התפתחויות של שיפור, או של נסיגה. ידונו באירועים טובים שהתרחשו במסגרת חברי הצוות. ידונו גם באירועים פחות טובים, וינתחו כיצד למנוע הישנות של אירועים אלו בעתיד. הרמת הכוסית, תהיה אקט של תקווה לשנה חדשה טובה.
פעילות דיון מונחית:             
מנהלים רבים, יעבירו את הדיון בדרכים מעניינות, וישתמשו במתודות שונות. לעיתים, יהיו אלו כרטיסים עם רמזים, לעיתים, יחולקו חלקי פאזל לקבוצות, ומאחורי כל חלק, יהיה נושא לדיון. מנהל מקצועי, יהפוך את הדיון לפעילות חווייתית. העיקר, הוא השמירה על הרוח הטובה, ואווירה נחמדה ומשפחתית בעת הדיון.
שילוב קייטרינג חלבי בערב זה:
גם בערב של הרמת כוסית לראש השנה, מומלץ להגיש מגשי אירוח או קייטרינג חלבי . הארוחה הקלה המשותפת, יוצרת גיבוש ואווירה טובה בין חברי הצוות, ומסייעת לכך שחברי הצוות ייצאו בתחושה טובה של תקווה לשנה חדשה טובה ומתוקה. בסוף הערב, מומלץ לחלק מארזי מתנות לחברי הצוות.
לסיכום : אם ברצונכם לקבל תמורה טובה לכסף שלכם תנסו לאתר חברת קייטרינג חלבי זמן סביר לפני אירוע הרמת הכוסית שלא תתפשרו על האיכות ותתפשרו באיכות בינונית .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה