תוכן שיווקי

אז איך בעצם עובד קידום האתרים?

תוכן מקודם |
SEO (צילום pixabay)
מה הבסיס לעבודת קידום האתרים?
ראשית, יש לפתוח ולהדגיש, כי תחום הדעת הקרוי קידום אתרים הוא תחום חדש ומוביל המסמל יותר מכל את התפתחות הטכנולוגיה בעולם ואת השליטה הבלתי מעורערת שנוצרה למערכות המחשוב ורשת האינטרנט.
הרעיון העומד בבסיסו של תחום קידום אתרים נקשר בעיקר לפרסום ולשיווק של חברות ושל עסקים- אבל לא דרך אמצעי התקשורת הקלאסיים, אלא דרך אתרי האינטרנט ומנועי החיפוש בלבד.
כלומר- התשתית לכל תחום הדעת שבו עוסק מקדם האתרים נוגעת להתנהגותם הנורמטיבית והשגרתית של גולשי האינטרנט בכלל ושל המשתמשים במנועי החיפוש בפרט. אלו – כאשר הם זקוקים להגיע לאתר המפרסם חברה רלוונטית שלה הם זקוקים- לרוב ינסו למצוא את אתר החברה דרך מנועי החיפוש ובראשם גוגל. כאשר יקלידו הגולשים את מילות המפתח או ביטויים הפופולריים שיסייעו להם להגיע לאתר המסוים- הם ימצאו את מבוקשם. ואולם, הרי כולנו כבר מצויים שנים רבות בעידן האינטרנט והשימוש במנועי החיפוש שלו- וכולנו מבינים שבעת הגלישה- אנו עשויים בכל הקשת מילת קוד לקבל עשרות, אלפים ולפעמים אפילו עשרות אלפים של תוצאות המדורגות באופן כלשהו. איך נדע לאן להיכנס? לאיזה מעשרות התוצאות יש השפעה עלינו ועל גולשים ממוצעים כמונו?
איך העבודה של מקדם האתרים עובדת?
דירוג האתרים של בעלי עסקים ושל חברות מסחריות מתבצע על פי רוב באמצעות באמצעות סקרים וסוקרים. המידע הקשור למילות החיפוש המקובלות השגרתיות ביותר על ידי גולשי האינטרנט בכלל ועל ידי משתמשי מנועי החיפוש בפרט- יכול להוות תשתית למיקומו של אתר רלוונטי. כך כאשר אנו גולשים במנועי החיפוש ומנסים לאתר חברה או עסק- מילות החיפוש הראשוניות יקשרו אותנו באופן מידי לאתרים מסוימים. השרתים של מנוע החיפוש יאתרו על פי חישוב אלגוריתמי מיוחד וימקמו בסופו של דבר את האתרים השונים על פי דירוג הרלוונטיות שלהם.
כאשר הגולש הממוצע נכנס לחפש את האתר הרלוונטי לו- הוא באופן אינטואיטיבי יבחר דווקא באתר הממוקם גבוה יחסית בתוצאות החיפוש. מן הסיבה הפסיכולוגית – לרוב כולנו תופסים את האתרים העליונים – אלו שממוקמים במקומות גבוהים במנועי החיפוש כאתרים שמקנים יותר אמינות ויכולת בחירה נבונה מבחינה צרכנית. כלקוחות ממוצעים אנו נעדיף בדרך כלל את המוכר והמפורסם יותר בהנחה בסיסית- שאם האתר מצוי במיקום גבוה יחסית- זה סימן שעוד הרבה גולשים בחרו בו- ולכן כדאי גם לנו, כי הרוב קובע, ולא ייתכן שכל כך הרבה אנשים טועים....
המאמר בחסות https://seoup.co.il/
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה